آذری جهرمی در جمع خانواده شهید اسحاقی و شهیدان جنیدی

 
وزیر ارتباطات در سفر به جنوب شرق تهران در قرچک ورامین در منزل شهید علی اسحاقی و در پیشوا در منزل مادر شهیدان جنیدی حاضر شد و از خانواده این شهدا قدردانی کرد.
 
 وزیر ارتباطات در سفر به جنوب شرقی استان تهران در شهرستان قرچک در منزل شهید علی اسحاقی از کارمندان مخابرات حاضر شد و از خانواده این شهید تقدیر کرد.
 
وزیر ارتباطات در این دیدار تأکید کرد: فارغ از شعارها، این نظام و انقلاب مدیون ازخودگذشتگی‌های شهدا است.
 
وی با ذکر خاطراتی از برادر شهید خود، سختی و مشقت خانواده شهدا را بسیار عنوان کرد و از صبر و بردباری آنان در برخورد با مشکلات تقدیر کرد.
 
آذری جهرمی همچنین در سفر به پیشوا با حضور در منزل مادر شهیدان جنیدی، صبر و استقامت وی تقدیر کرد.
 
مادر شهیدان جنیدی نیز در این دیدار، گفت: صبر ما در مقابل صبر اهل‌بیت و مصیبت‌های آنان چیزی به‌حساب نمی‌آید و کاری انجام نداده‌ایم.
 
وی به وضع اقتصادی مردم اشاره کرد و از وزیر ارتباطات و تمام مسئولان خواست که برای رفع این مشکلات تلاش کنند.
 
آذری جهرمی نیز به دلایل ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: این مشکلات از جنگ اقتصادی ناشی می‌شود و البته عملکردها نیز تأثیرگذار بوده است.
 
وی با تأکید به اینکه این تکانه‌های اقتصادی آسیب بسیاری به مردم وارد کرده، افزود: دولت با تمام توان تلاش می‌کند که این شرایط و مشکلات را مدیریت کند.
 
آذری جهرمی این شرایط را فرصتی برای رونق تولید دانست که رونق تولید می‌تواند اوضاع اقتصادی را بهتر کند.
 
وی به سال‌های ۵۸ و ۵۹ که ترور و جنگ در کشور وجود داشت، اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون نیز در حال جنگ اقتصادی هستیم و ما به‌عنوان مسئول باید از مردم جدا نباشیم و برای کاهش این مشکلات تلاش کنیم.
 
وزیر ارتباطات به تدبیر مقام معظم رهبری برای ایجاد همدلی و هماهنگی در بخش‌های مختلف کشور برای بهتر شدن امور اشاره و اظهار امیدواری کرد با تلاش همدلانه مسئولان شرایط اقتصادی کشور بهتر شود.
 
در پایان این دیدار، آذری جهرمی با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت این مادر شهید قدردانی کرد.