آغاز انتشار رابط کاربری EMUI 9 بتا هواوی برای اسمارت‌فون‌های منتخب

AndroidPIT-huawei-p20-pro-front-back-2cbu-w810h462 آغاز انتشار رابط کاربری EMUI 9 بتا هواوی برای اسمارت‌فون‌های منتخب

در حال حاضر رابط کاربری EMUI شرکت هواوی ۳۵۰ میلیون نفر کاربر فعال دارد. با انتشار نسخه جدید موسوم به EMUI 9 این رقم افزایش پیدا خواهد کرد و اکنون مرحله آزمایشی عرضه این محصول آغاز شده است.

AndroidPIT-huawei-p20-pro-front-back-2cbu-w810h462 آغاز انتشار رابط کاربری EMUI 9 بتا هواوی برای اسمارت‌فون‌های منتخب

نخستین طیف از کاربران اکنون می‌توانند رابط کاربری EMUI 9 را نصب نموده و آن‌ را امتحان کنند. نسخه جدید EMUI 9 نسبت به ویرایش قبلی اندروید سفارشی‌شده توسط هواوی، سریع‌تر، زیباتر و کاربردی‌تر خواهد بود. این اقدام پیش از انتشار رابط کاربری جدید در مقیاس بزرگ اجرا می‌شود و برآورد اولیه از آزمایش‌کنندگان نسخه بتا تا حدی شگفت‌انگیز بوده است. به روال همیشه، نسخه بتا به‌عنوان نرم‌افزار نهایی قلمداد نمی‌شود و عدم اجرای صحیح کلیه اپلیکیشن‌ها و قابلیت‌ها بر روی اسمارت‌فونی با کاربری روزانه امری کاملا محتمل است. عرضه نسخه بتا به طیف کوچکی از دستگاه‌ها محدود بوده و مجموعا ۷ اسمارت‌فون را شامل خواهد شد. ۴ دستگاه منحصرا متعلق به هواوی هستند و ۳ مدل دیگر جز برند فرعی آنر این شرکت محسوب می‌شوند.

EMUI-9-Beta-Huawei-P20-P20-Pro آغاز انتشار رابط کاربری EMUI 9 بتا هواوی برای اسمارت‌فون‌های منتخب

انتشار نسخه بتا EMUI 9 برای اسمارت‌فون‌های زیر مورد تائید قرار گرفته است:

دانلود و نصب اپلیکیشن بتا

جهت ثبت‌نام برای مشارکت در برنامه انتشار نسخه بتا EMUI 9 بایستی اپلیکیشن بتای هواوی را در قالب یک فایل APK دانلود نمایید. ظرفیت پروژه بتا محدود است؛ لذا به منظور قرار گرفتن در میان نخستین کاربران ارزیابی‌کننده نرم‌افزار جدید بایستی سریعا اقدام کنید. نمایش پروژه بتا در داخل اپلیکیشن احتمالا مدتی به طول خواهد انجامید.

نوشته آغاز انتشار رابط کاربری EMUI 9 بتا هواوی برای اسمارت‌فون‌های منتخب اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.