آمازون استفاده از خدمات ابری را به ۲۹ میلیون نفر آموزش می‌دهد

شرکت آمازون امروز با انتشار بیانیه‌ای از راه اندازی طرح جدیدی خبر داد که به موجب آن تا سال 2025 میلادی بیش از 29 میلیون نفر از مردم جهان را آموزش می‌دهد تا بتوانند با خدمات رایانش ابری کار کنند.
ایده اصلی اجرای این طرح به گونه‌ای طراحی شده است که به موجب آن افراد می‌توانند در عصر اطلاعات که در آن خدمات رایانش ابری و تجارت آنلاین به شدت مورد استفاده قرار می گیرد، شغل مناسب خود را پیدا کنند. زیرا در شرایط کنونی میلیون‌ها نفر به دلیل انتشار و همه گیری ویروس کرونا شغل خود را از دست داده‌اند.
آخرین طرح انگیزشی آمازون افرادی را مورد هدف قرار می‌دهد که پیش‌تر در این شرکت کار نکرده‌اند. آمازون از ژوئیه امسال تاکنون 876 هزار کارمند جدید را در ایالات متحده و کانادا استخدام کرد و پیش‌بینی کرده است که تا پایان سال جاری میلادی 133 هزار نفر دیگر هم به آنها اضافه شود. این کمپانی در طرح جدید خود قصد دارد در مجموع 1.3 میلیون نفر را در سراسر جهان استخدام کند تا پس از والمارت به بزرگترین کارفرمای آمریکا تبدیل شود.
طرح جدید آمازون خدمات پشتیبانی آ«وزش رایگان را برای افرادی شامل می‌شود که قصد دارند برای موقعیت‌های پشتیبانی سطوح ابتدایی آماده کنند و همچنین مهندسان کنونی که تصمیم دارند مهارت‌های شغلی خود را در زمینه‌های مختلف از جمله یادگیری ماشینی یا امنیت سایبری ارتقا دهند، می‌توانند در این طرح شرکت کنند.