آموزش سی شارپ درسمن، از سطح صفر تا ورود به بازار کار

زبان برنامه نویسی سی شارپ، یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای انجام پروژه های مختلف نرم افزاری می باشد. این زبان برنامه نویسی همواره در ردیف بهترین زبان های برنامه نویسی و مورد توجه بسیاری از برنامه نویسان ماهر بوده است. برای یادگیری پروژه محور وعمیق این زبان می توانید از آموزش سی شارپ سایت درسمن استفاده نمایید.

انگیزه استفاده از آموزش سی شارپ:

در دنیای امروز ما در زمینه های مختلفی به آموزش نیاز داریم. به دلیل سرعت بالای رشد تکنولوژی، خصوصاً در زمینه کامپیوتر و زبان های برنامه نویسی، بدون دریافت آموزش های مناسب نمی توان جایگاه شغلی خوبی را به دست آورد. در این میدان رقابتی پیروزی با کسانی است که از بهترین محتواهای آموزشی استفاده می کنند. در حوزه کامپیوتر یکی از آموزش هایی که می تواند موقعیت های خوبی را برای استفاده کنندگان خود ایجاد کند؛ آموزش سی شارپ است.

شما با استفاده از دوره آموزشی سی شارپ می توانید صلاحیت های حرفه ای خود را توسعه داده و جایگاه شغلی خوبی را به دست آورید. علاوه بر این هیچ لذتی برای علاقمندان به کامپیوتر مانند آموختن زبان های برنامه نویسی نیست.

در واقع  خرید آموزش سی شارپ و مشاهده آن، صرف هزینه و زمان نیست؛ بلکه پلی است برای رسیدن به یک منبع درآمد پایدار توسط سی شارپ. شما با دانلود رایگان دوره مقدماتی تا متوسط یا با خرید دوره پیشرفته آموزش سی شارپ، در زمان خود صرفه جویی زیادی می نمایید؛ زیرا مطالبی که در این محتوای آموزشی در اختیار شما قرار می گیرد حاصل سال ها مطالعه و کار عملی مدرس محترم سایت درسمن می باشد.

آشنایی با زبان برنامه نویسی سی شارپ:

زبان برنامه نویسی سی شارپ محصول شرکت مایکروسافت است. اولین نسخه از زبان سی شارپ در سال 2001 ارائه شد. این زبان هدفی مشابه با جاوا و سی پلاس پلاس دارد و پیوسته در حال توسعه بیشتر است. یکی از معدود زبان‌های برنامه‌نویسی است که به شما امکان می‌دهد اپلیکیشن‌های موبایل، بازی‌ها و برنامه‌های کامپیوتری بین‌پلتفرمی شگفت‌انگیز، برنامه های کاربردی ویندوز، برنامه های کاربردی دسترسی به داده ها، برنامه های کاربردی وب و حتی برنامه هایی را که می توانند در فضای ابری اجرا شوند، توسعه دهید.

در واقع سی شارپ خیلی بیشتر از یک زبان برنامه نویسی مدرن است. سی شارپ که به طور مداوم توسط مایکروسافت توسعه می‌یابد، به طور فزاینده‌ای در بین توسعه‌دهندگان محبوب می‌شود و اغلب در مقایسه‌ها در رتبه پنج زبان برنامه نویسی برتر قرار می‌گیرد؛ البته دلیل خوبی هم دارد.دلیل آن تطبیق پذیری در توسعه سیستم ها و پلتفرم های مختلف است که آن را به یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی تبدیل می کند.

بنابراین در مورد استفاده از دوره یادگیری سی شارپ تردید نکنید؛ زیرا  با یادگیری این زبان قادر خواهید بود در حوزه های مختلفی با توجه به علاقه خود فعالیت نمایید.

محیط توسعه سی شارپ:

اولین قدم برای استفاده از یک زبان برنامه نویسی بر روی کامپیوتر خود، راه اندازی یک محیط توسعه است. شما می توانید برای ویرایش، اشکال زدایی و ساخت کدهای سی شارپ مانند بسیاری از برنامه نویسان از ویژوال استودیو استفاده کنید و سپس یک برنامه را منتشر کنید. ویژوال استودیو شامل کامپایلرها، ابزارهای تکمیل کد، طراحان گرافیک و بسیاری از ویژگی های دیگر برای بهبود فرآیند توسعه نرم افزار است.

 تفاوت دات نت و سی شارپ:

برخی از افراد به اشتباه تصور می کنند که سی شارپ همان دات نت است. در حالی که تفاوت اصلی بین دات نت و سی شارپ این است که دات نت پلتفرمی برای ساخت اپلیکیشن است که می تواند از بیش از 60 زبان از جمله vb.net, c ++, c # و …استفاده کند. در واقع سی شارپ یکی از زبان هایی است که در دات نت مورد استفاده قرار می گیرد.

دوره آموزش سی شارپ درسمن برای چه کسانی است؟

این دوره برای کسانی است که می خواهند سی شارپ را یاد بگیرند و در برنامه نویسی سی شارپ مهارت پیدا کنند. هیچ تجربه ای لازم نیست. دوره برنامه نویسی سی شارپ  به گونه ای طراحی شده است که حتی افراد کاملاً مبتدی هم می توانند از آن استفاده کنند. تنها نیاز واقعی اشتیاق به یادگیری است.

در واقع حتی افرادی که متخصص کامپیوتر نیستند و در رشته های دیگری تحصیل نموده اند؛ نیز می توانند با دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ قدم به دنیای زیبای برنامه نویسی بگذارند و لذت استفاده از یک زبان برنامه نویسی را تجربه کنند.

دوره یادگیری سی شارپ سایت درسمن دارای دو سطح مبتدی و پیشرفته است. در سایت درسمن شما می توانید آموزش رایگان #را در سطح مقدماتی تا متوسط دریافت نمایید.

آموزش ها به قدری روان و غنی هستند که اغلب افراد پس از دیدن قسمت های رایگان دوره، بلافاصله اقدام به خرید آموزش جامع سی شارپ می نمایند.

شما با تهیه دوره آموزش سی شارپ درسمن، تمام اصول اولیه سی شارپ و هر آنچه برای موفقیت در سی شارپ لازم است را فرا خواهید گرفت.

متد آموزشی مورد استفاده در آموزش سی شارپ سایت درسمن:

همه ما ضرب المثل ” شنیدن کی بود مانند دیدن” را بارها شنیده ایم. برای یادگیری عمیق برنامه نویسی نیز کافیست همین ضرب المثل را راهنمای خود قرار دهیم. شما تا زمانی که خودتان برنامه نویسی نکنید؛ یک برنامه نویس خوب نخواهید شد.

بر اساس همین تفکر؛ آموزش سی شارپ سایت درسمن، کاملاً عملی و پروژه محور است. در حین آموزش تمریناتی به شرکت کنندگان داده می شود؛ تا آموزش عملی به صورت واقعی اتفاق بیفتد. در حین انجام پروژه ها و تمرینات امکان تعامل با مدرس و رفع اشکال فراهم می باشد.

درباره مدرس دوره:

مدرس این دوره، آقای مهدی عباسی، مدیر عامل شرکت آریا نرم افزار و بنیانگذار آکادمی آنلاین درسمن می باشد. آقای عباسی دارای سابقه طولانی آموزشی و پژوهشی در حوزه کامپیوتر بوده و تاکنون دوره های آموزشی بسیار زیادی را با موفقیت برگزار نموده اند.

روش این مدرس محترم با تایید بسیاری از دانشجویان ایشان واقعاً خاص و منحصر به فرد است . به طوری که بسیاری از استفاده کنندگان از کلاس های این مدرس، پس از شرکت در یکی از دوره های آموزشی ایشان حاضر به شرکت در دوره هیچ مدرس دیگری نمی باشند.

دوره های آموزشی برگزار شده توسط این مدرس توانمند به قدری جامع و پربار است که به جرات می توان گفت هیچ دوره آموزشی داخلی یا خارجی دیگری با آن برابری نمی کند.

شما می توانید با مراجعه به آدرس https://mehdiabbasi.com اطلاعات دقیق تری را در مورد این مدرس پرتلاش کسب نمایید.

محتوای دوره:

در بخش مقدماتی تا متوسط به طور کلی مباحث زیر آموزش داده می شود:

  • اصول برنامه نویسی با سی شارپ
  • چگونگی استفاده  از متغیرها، حلقه ها و شرایط
  • درک نحوه عملکرد OOP (برنامه نویسی شی گرا) و استفاده از آن
  • نحوه برخورد با خطاها و اجتناب از آنها

دوره پیشرفته شامل 37 جلسه آموزشی است و در این دوره به طور کلی مباحث زیر را خواهید آموخت:

  • روش استفاده از عبارات لامبدا و LINQ
  • کار با  فایل ها و متن ها
  • استفاده از پایگاه داده در سی شارپ

هزینه شرکت در دوره:

از آنجا که هدف اصلی تیم درسمن فراهم نمودن بستر آموزشی مناسب برای دانشجویان مستعد و علاقمند می باشد؛ دوره آموزشی رایگان سی شارپ مقدماتی تا متوسط به صورت کاملاً رایگان در دسترس شما عزیزان قرار داده شده است.

برای استفاده از دوره پیشرفته که شما را تبدیل به یک متخصص سی شارپ می کند؛ نیاز به پرداخت هزینه می باشد. البته امکان خرید مباحث مختلف به صورت تکی نیز فراهم می باشد. افرادی که در زمینه خاصی نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارند؛ می توانند فقط آن مبحث را خریداری نمایند.

مطمئناً پس از خرید دوره تایید خواهید نمود که هزینه دوره نسبت به مطالبی که آموخته اید؛ بسیار اندک بوده است.

بهره مندی از فرصت آموزشی برابر با استفاده از این دوره:

یکی از اهداف سایت درسمن از تولید دوره های آموزشی ایجاد فرصت آموزشی برابر برای همه علاقمندان به علوم کامپیوتر می باشد. در گذشته شرکت در برخی از کلاس های آموزشی برای همگان میسر نبود و تنها گروه خاصی می توانستند از آموزش های خوب بهره مند شوند.

خوشبختانه امروز در هر نقطه ای که زندگی کنیم می توانیم از با کیفیت ترین محتواهای آموزشی از جمله آموزش سی شارپ بهره مند گردیم.

آموزش سی شارپ و بازار کار درآمدی آن:

شاید این سوال برای شما هم مطرح باشد که پس از طی دوره های آموزشی سی شارپ چگونه می توانیم با استفاده از این دانش کسب درآمد کنیم؟

از آنجا که این زبان برنامه نویسی بسیار گسترده است و دارای جنبه های بسیار زیادی می باشد؛ افراد زیادی علاقمند به یادگیری آن هستند. شما می توانید با تدریس سی شارپ به این افراد درآمد نسبتاً خوبی را کسب نمایید.

همچنین شرکت های نرم افزاری و برنامه نویسی نیز از همکاری با افراد خبره و آشنا با زبان سی شارپ استقبال می نمایند. حتی شما می توانید به صورت فردی و کاملاً مستقل نیز پروژه های زبان برنامه نویسی سی شارپ را انجام داده و از این طریق کسب درآمد نمایید.

بسیاری از سازمان ها و شرکت ها علاقمند به توسعه نرم افزار های موجود خود هستند. شما پس از طی دوره آموزشی سی شارپ پیشرفته می توانید به عنوان یک توسعه دهنده با این سازمان ها همکاری نمایید.

شما با پشتکار زیاد و حضور فعال در دوره آموزشی سی شارپ می توانید مرزها را نیز در هم شکسته و با شرکت های معتبر در نقاط مختلف جهان همکاری نمایید. با کسب دانش و مهارت کافی هیچ چیز رویا نخواهد بود.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته آموزش سی شارپ درسمن، از سطح صفر تا ورود به بازار کار اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.