آنر در تاریخ ۵ دسامبر از یک اسمارت‌فون بدون حاشیه نمایشگر جدید رونمایی خواهد کرد

برند آنر به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی هواوی در حال فعالیت است. اکثر اسمارت‌فون‌های این برند در دسته محصولات اقتصادی و مقرون به‌صرفه قرار می‌گیرند. خبرهایی که به‌تازگی از این برند منتشر شده، نشان می‌دهد آنر قصد دارد از یک اسمارت‌فون بدون حاشیه نمایشگر جدید رونمایی کند.

آنر چندی پیش از پرچم‌دار جدید خود به نام آنر 9 رونمایی کرد، اما ظاهرا هم‌چون دیگر فعالان در این عرصه آنر نیز قصد دارد یک نسخه بزرگ‌تر از پرچم‌دارش را روانه بازار کند. پیش‌تر خبرهایی منتشر شد که بیان می‌کردند آنر از یک اسمارت‌فون جدید به نام آنر نوت 9 در ماه سپتامبر رونمایی خواهد کرد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

هواوی

کمپانی آنر به‌تازگی تیزری را منتشر کرده که نوید دهنده معرفی یک اسمارت‌فون بزرگ در تاریخ 5 دسامبر است. در این تیزر می‌توانیم طرحی شماتیک از یک گوشی هوشمند جدید را مشاهده کنیم. در این طرح می‌توان به خوبی دریافت که پرچم‌دار آتی آنر از نمایشگر با حاشیه کم استفاده خواهد کرد. هم‌چنین باید توجه داشت که آنر نوت 8 معرفی شده در سال گذشته از نمایشگری 6.6 اینچی استفاده می‌کرد، به‌نظر می‌رسد در نسخه بعدی این نمایشگر بسیار بزرگ را با حاشیه کم‌تری مشاهده کنیم.

دیگر موردی که در این تیزر جلب توجه می‌کند، هشتگ قرار گرفته در پایین صفحه بوده که تقریبا عدد 10 را به نمایش می‌گذارد (هر چند به احتمال زیاد این علامت نشان‌دهنده I و O با یک فونت عجیب هستند). اگر این هشتگ عدد 10 را به نمایش بگذارد، می‌تواند نشان‌دهنده این موضوع باشد که آنر نیز هم‌چون مایکروسافت قصد ندارد محصولی را با شماره 9 روانه بازار کند و از عدد 10 استفاده خواهد کرد. البته استفاده از عدد 10 می‌تواند هماهنگی بیش‌تری را میان تولیدات این برند و هواوی ایجاد کند، زیرا تا چند روز دیگر هواوی از میت 10 رونمایی خواهد کرد.

از نظر دیگر هشتگ قرار گرفته در زیر تیزر می‌تواند علامت دوربین دوگانه باشد. در واقع این علامت بسیار شبیه به دوربین به‌کار رفته در میت 10 است با این تفاوت که از چینشی افقی استفاده می‌کند. هواوی این دعوت‌نامه را تحت عنوان Honor Bond منتشر کرده که یک کدنام برای این هندست محسوب می‌شود.

مراسم معرفی پرچم‌دار جدید آنر در تاریخ 5 دسامبر و در لندن برگزار خواهد شد. مطمئنا در روزهای آتی اطلاعات بیش‌تری از این اسمارت‌فون منتشر می‌گردد.

نوشته آنر در تاریخ ۵ دسامبر از یک اسمارت‌فون بدون حاشیه نمایشگر جدید رونمایی خواهد کرد اولین بار در پدیدار شد.