آنر قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده در کشور هند شناخته شود

در حال حاضر شیائومی را باید برند نخست کشور هند برشمرد. این کمپانی توانست در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ بیش از ۹.۲ میلیون گوشی هوشمند در هند به فروش برساند. با این‌که این خبر خوبی‌ برای شیائومی محسوب می‌شود، اما آن‌ها باید از این به بعد بیش‌تر تلاش کنند؛ زیرا آنر اعلام کرده که قصد دارد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تا سال ۲۰۲۰ به بزرگ‌ترین تولیدکننده در کشور هند تبدیل شود.

این یک ادعای بزرگ است اما حتی با وجود آن‌که آنر در بین ۵ برند برتر این کشور حضور ندارد، نمی‌توان گفت که دسترسی به این هدف غیرممکن است. سه سال قبل شیائومی توانسته بود در مدت سه ماه فقط ۱۰۰ هزار اسمارت‌فون در هند بفروشد اما می‌بینید که این رقم اکنون بسیار افزایش یافته است. George Zhao به عنوان مدیرعامل برند آنر هفته گذشته اعلام کرد که این شرکت در نظر دارد تا اسمارت‌فون‌هایی با ارزش خرید بالاتر را در هند عرضه کند. ظاهرا قیمت این گوشی‌های هوشمند از ۱۵۵ دلار فراتر نخواهد رفت. این رقم مشابه قیمت اکثر محصولاتی است که شیائومی در حال حاضر در هند عرضه می‌کند.

به‌تازگی گوشی آنر ۷X در هند عرضه شد و آقای ژاو اشاره کرد که این اسمارت‌فون در هند تولید می‌شود. وی هم‌چنین اضافه کرد که گوشی آنر V10 نیز که در روز ۸ ژانویه در هند معرفی و عرضه خواهد شد، در این کشور تولید شده است. این نشان می دهد آنر نیز همانند شیائومی یکی از موافقان حضور در بازار هند و تولید محصولات خود در این کشور است.

دو سال پیش بسیاری از تولید‌کنندگان پی بردند که هند یکی از بازارهای مهم و استراتژیک صنعت موبایل است. هم‌اکنون شیائومی سه کارخانه در هند دارد که در آن‌ها علاوه‌بر اسمارت فون، پاور بانک نیز تولید می‌شود. با توجه به اهداف آنر پیش‌بینی می‌شود که در آینده شاهد احداث کارخانه‌هایی توسط این شرکت در کشور هند باشیم تا بتواند به هدف خود برسد.

نوشته آنر قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده در کشور هند شناخته شود اولین بار در پدیدار شد.