آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا برای گلکسی تب اس ۲ نسخه ۸.۰ و ۹.۷ اینچی آغاز شد

گلکسی تب اس 2

بعد از به روزرسانی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، توجه سامسونگ این بار به چند محصول قدیمی خود جلب شده است؛ دستگاه‌هایی که اخیرا آماده دریافت نسخه جدید اندروید در سال جاری شدند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

مدتی قبل این خبر به گوش رسید که تعدادی از فروشندگان عمده دستگاه‌های تلفن همراه در ایالات متحده در حال ارائه نسخه نهایی اندروید برای تلفن‌های هوشمند گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ هستند و اکنون اعلام شده که قرار است یکی دیگر از تلفن‌های هوشمند این شرکت، اندروید خود را به روز کند؛ تبلت گلکسی تب اس ۲.

هر دو نسخه از تبلت گلکسی تب اس ۲، یعنی مدل‌های ۸.۰ و ۹.۷ اینچی در حال حاضر واجد شرایط برای دریافت این نسخه از اندروید هستند و بنا بر گفته تعداد زیادی از کاربران این دستگاه‌ها در کشور‌های آلمان و ایتالیا که این آپدیت را دریافت کرده‌اند، نتیجه نهایی رضایت بخش بوده است.

نسخه 7.0 اندروید(نوقا) برای گلکسی تب اس 2

ظاهرا، در بین این دو، گلکسی تب اس ۲ نسخه ۹.۷ با شماره مدل SM-T810 که تنها توانایی اتصال به شبکه از طریق وای‌فای را دارد، پیشتاز در دریافت این آپدیت است و بعد از آن، نوبت به نسخه ۸.۰ اینچی این تبلت با شماره مدل  SM-T715 می‌رسد که البته این دستگاه توانایی اتصال به شبکه از طریق شبکه ۴G LTE را دارد.

این آپدیت، علاوه بر افزودن UX جدیدی به تبلت گلکسی تب اس ۲، کلید تنظیمات سریع و همچنین ویژگی اطلاع رسانی این دستگاه را نیز بهبود بخشیده است. فیچر چندپنجره در این دستگاه نیز بهبود یافته و می‌توان گفت عملکرد کلی دستگاه یک مرحله صعود داشته است.

تغییرات رسمی اعلام شده برای این دستگاه حاکی از آن است که بعد از به روزرسانی نسخه اندروید این دستگاه به نسخه اندروید نوقا، قرار است اپلیکیشن Game Launcher نیز در این دستگاه قابل نصب و دسترسی باشند. همچنین قرار است سرعت ارتقای کلی سیستم و نصب برنامه‌ها نیز در این دستگاه افزایش پیدا کنند.

.

منبع: Phonearena

نوشته آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا برای گلکسی تب اس ۲ نسخه ۸.۰ و ۹.۷ اینچی آغاز شد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.