آپدیت اندروید ۱۲ برای سامسونگ گلکسی F12 منتشر شد

اکنون و پیش از انتشار نسخه نهایی به‌روزرسانی اندروید 13 توسط گوگل، شرکت سامسونگ به‌روزرسانی اندروید 12 را حتی برای اسمارت‌فون‌های ارزان‌قیمت‌ خود نیز منتشر می‌کند. در آخرین مورد، آپدیت اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی F12 منتشر شده است. اکنون این آپدیت در اختیار کاربران مقیم هندوستان قرار گرفته است.

آپدیت One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 با شماره فیرم‌ور F127GXXU3BVG1 برای گلکسی F12 منتشر شده است. همچنین این نرم‌افزار جدید شامل پچ امنیتی ماه ژوئن 2022 اندروید بوده و کاربران گلکسی F12 در هندوستان به منظور دریافت آن می‌توانند به مسیر Settings » Software update مراجعه نموده و سپس دکمه Download and install را لمس کنند. با این‌حال پیش از دانلود به‌روزرسانی بایستی از وجود فضای خالی کافی روی اسمارت‌فون اطمینان حاصل کرد.

امکانات آپدیت One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی F12

به‌روزرسانی اندروید 12 به‌همراه رابط کاربری با طراحی بازبینی شده، پالت رنگی مبتنی بر زبان طراحی Material You، ویجت‌های جدید، رابط کاربری جدید جهت انتخاب ویجت‌ها، حالت تاریک بهبودیافته و نوارهای لغزنده ضخیم‌تر جهت تنظیم میزان روشنایی نمایشگر و بلندی صدای دستگاه منتشر شده است. بعلاوه آپدیت جدید ضمن ارتقاء عملکرد اسمارت‌فون امکان نمایش بهتر انیمیشن‌ها و حرکات پیمایشی را فراهم می‌کند.

همچنین سامسونگ عملکرد کلیه اپلیکیشن‌های بومی خود از جمله تقویم، مدیریت فایل، مرورگر اینترنت و صفحه‌کلید را بهبود بخشیده است. بعلاوه در زمینه طراحی قسمت Device Care نیز اصلاحاتی اعمال شده است. اپلیکیشن‌های پیش‌فرض گالری و ویرایشگر تصویر نیز از امکانات ویراستاری جدید و استوری‌های ارتقایافته بهره‌مند شده‌اند.

از جنبه حریم خصوصی و امنیت نیز به‌روزرسانی One UI 4.1 دارای تنظیمات سریع اختصاصی برای فعال یا غیرفعال کردن دسترسی به دوربین و میکروفون در سراسر سیستم است. بعلاوه نشانگرهای حریم خصوصی برای استفاده اپلیکیشن‌ها از میکروفون و دوربین نیز قابل دسترس هستند. همچنین کمپانی کره‌ای بسیاری از امکانات کوچک از جمله موارد مرتبط با قابلیت دسترس‌پذیری را به آپدیت نرم‌افزاری جدید اضافه نموده است.

نوشته آپدیت اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی F12 منتشر شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل منتشر شد.