آپدیت اکسل یکی از بزرگ‌ترین مشکلات محیط کاربری شما را برطرف می‌کند

با کمک به‌روزرسانی جدید مایکروسافت اکسل، ایجاد یک صفحه بسیار بزرگ در اکسل می‌تواند بسیار آسان‌تر شود.
استفاده از نرم‌افزار اکسل اغلب با دشواری‌هایی همراه است، به‌ویژه زمانی که گروهی از کاربران روی یک فایل اصلی کار می‌کنند این عمل در اغلب مواقع باعث تغییر فایل می‌شود که رفع این عیب مستلزم صرف وقت و انرژی است.
اکنون، مایکروسافت اعلام کرده قصد ارائه ویژگی جدید به نام mentions@ را دارد که با کمک آن، کارکردن در اکسل آسان‌تر از همیشه می‌شود.

قابلیت mentions@ در اکسل چیست؟

اگر بخواهیم اکسل را با نرم افزار Google Workspace مقایسه کنیم، یکی از بارزترین مزایای استفاده از نرم‌افزار گوگل ویژگی mentions@ آن است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا شرکا یا همکاران خود را چه در سازمان و چه در خارج از آن تگ کنند. این تگ‌ها می‌توانند درخواست ویرایش، اضافه کردن اطلاعات بیشتر یا صرفا توضیح در مورد یک موضوع خاص باشند.

آپدیت جدید اکسل منشن

• بر اساس اعلام کمپانی ماکروسافت در درگاه official Microsoft 365 roadmap ، ویژگی mentions@ همچنین می‌تواند برای ایجاد، تخصیص و ردیابی وظایف در کار‌‌پوشه شما استفاده شود.
• این بروزرسانی با ویژگی منحصر به فرد آن از اکتبر ۲۰۲۲ در اختیار عموم خواهد بود، هرچند که هم اکنون این ویژگی در سیستم وجود دارد و کاربران می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.
• در حال حاضر با افزونه جدید، کاربران اکسل در سراسر جهان از این ویژگی بهره‌مند هستند. این به‌روز‌رسانی جدید، مربوط به آخرین نسخه مایکروسافت اکسل است و به نظر می‌رسد به همکاری بیشتر به شکل آنلاین بین گروه‌ها در قالب کار ترکیبی کمک کند.
• دیگر همانند گذشته نیازی به انجام کپی و چسباندن از متن ساده نیست، به تازگی شرکت مایکروسافت امکان افزودن هایپرلینک به کامنت‌های اضافه شده در اکسل را در نظر گرفته است.
• کاربران اکسل به زودی می‌توانند از صفحه‌ای که در حال کار با آن هستند به ویژگی جدیدی به نام Excel Live، دسترسی پیدا کنند. با استفاده از این ویژگی کاربران می‌توانند همزمان روی برگه اشتراکی کار کنند بدون این که از اکانت مایکروسافت تیم خارج شوند.

اگر از اکسل استفاده می‌کنید، مطلب اکسل آنلاین را هم بخوانید. شاید جایگزین اکسل دسکتاپ شما شد.

نوشته آپدیت اکسل یکی از بزرگ‌ترین مشکلات محیط کاربری شما را برطرف می‌کند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.