آپدیت جدید برای اچ‌تی‌سی U11 عرضه شد؛ ارتقای بلوتوث به نسخه ۵ به‌همراه قابلیت فیلم‌برداری با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه

چند ماهی از عرضه پرچمدار امسال کمپانی اچ‌تی‌سی موسوم به اچ‌تی‌سی U11 می‌گذرد و امروز این شرکت تایوانی، رسما اعلام کرد که به‌روزرسانی جدیدی را برای این اسمارت‌فون عرضه کرده که دارندگان U11 می‌توانند با دریافت آن، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را که در زمان عرضه ارائه نشده بود، به این دستگاه اضافه کنند.

از جمله مهمترین این تغییرات می‌توان به ارتقای قابلیت ضبط ویدیو و بهبود قابلیت‌های ارتباطی دستگاه اشاره کرد. اگر خاطرتان باشد، چندی پیش در خبرها آمده بود که بلوتوث گوشی اچ‌تی‌سی U11 در آینده‌ای نزدیک، با دریافتی آپدیتی جدید، به نسخه 5 ارتقا خواهد یافت و اکنون وعده این شرکت به واقعیت تبدیل شده و در این به‌روزرسانی شاهد ارتقای نسخه بلوتوث این اسمارت فون به بلوتوث 5.0 خواهیم بود.

بدین ترتیب، کیفیت ارتباط بلوتوثی این گوشی به‌طور قابل‌توجهی ارتقا خواهد یافت و علاوه‌بر فراهم شدن امکان برقراری ارتباط با دستگاه‌های دورتر، مصرف انرژی باتری گوشی نیز کاهش خواهد یافت و انتقال اطلاعات با افزایش سرعت محسوسی انجام خواهد شد.

اچ‌تی‌سی U11

از طرفی دیگر، در ماه گذشته میلادی، برخی منابع خبری از اضافه شدن قابلیت ضبط ویدیوهایی با رزولوشن 1080p و با سرعت 60 فریم بر ثانیه برای این گوشی خبر داده بودند، که خوشبختانه به گفته اچ‌تی‌سی، این ویژگی نیز با دریافت به‌روزرسانی جدید در U11 فعال خواهد شد. اگرچه این شرکت پیش‌تر اعلام کرده بود که قابلیت‌های بیشتری را به ویژگی Edge Sense اضافه خواهد کرد، اما متاسفانه در این به‌روزرسانی خبری از تغییر در ویژگی نام‌برده مشاهده نمی‌شود.

گفتنی است علاوه‌بر دو قابلیت جدیدی که به آن‌ها اشاره کردیم، این آپدیت شامل وصله امنیتی (احتمالا ماه آگوست) نیز خواهد بود و تغییراتی نیز به منظور بهبود عملکرد کلی دستگاه در آن اعمال شده است.

نوشته آپدیت جدید برای اچ‌تی‌سی U11 عرضه شد؛ ارتقای بلوتوث به نسخه 5 به‌همراه قابلیت فیلم‌برداری با نرخ 60 فریم بر ثانیه اولین بار در پدیدار شد.