آپدیت جدید دوربین ایسوس ذن‌فون ۶ با ویژگی‌های فوق‌العاده از راه رسید

امروز قرار است دوربین ایسوس ذن‌فون ۶ به‌روزرسانی شود. گویا ایسوس تمرکز خود را بر روی حل مشکل چرخش دوربین این گوشی قرار داده است.

قابلیت چرخاندن دوربین، یک از امکانات منحصربه‌فرد گوشی ایسوس ذن‌فون ۶ است. به نظر می‌رسد که آپدیت امروز، تجربه استفاده از این ویژگی را بهتر خواهد کرد. در واقع، اکثر آیتم‌هایی موجود در فهرست تغییرات (changelog) ورژن 16.1220.1906.167 گوشی، مربوط به دوربین آن می‌شوند.

بعد از این به‌روزرسانی جدید، دوربین با یک سرعت ثابت و آن‌هم به‌صورت یک دور کامل ۱۸۰ درجه‌ای خواهد چرخید (برخی کاربران قبلا چرخش‌های کند و ناکامل را با دوربین این هندست تجربه کرده‌اند). به‌علاوه، دکمه جمع‌شدن دوربین، قابل دسترس‌تر شده است (الان این گزینه در صفحه اول تنظیمات سریع گوشی قرار دارد).

دوربین ایسوس زنفون ۶

افزون‌بر اینها، شاهد یک سری بهبودها در رابطه با کیفیت تصاویر هستیم. همچنین، به‌منظور ضبط ویدیو، لرزه‌گیر الکترونیکی دوربین بهتر از قبل کار می‌کند. حالت سوپر نایت (Super Night Mode) آن هم به‌لطف کاهش نویز صورت‌گرفته، بافت‌های بهتری را تولید و رنگ‌های دقیق‌تری را رندر می‌نماید.

در رابطه با تغییرات اضافی دیگری که در گوشی ذن‌فون ۶ اتفاق افتاده، می‌توان به کاهش مصرف انرژی، افزایش کیفیت تماس‌ و سایر بهبودهای مرتبط با استحکام و پایداری سیستم اشاره کرد.

فریمور مذکور، در چندین پچ (بسته به شماره سریال دستگاه‌ها) ارایه خواهد شد. بنابراین ممکن است که دریافت به‌روزرسانی‌ها چند روز طول بکشد. شما می‌توانید این آپدیت‌ها را به‌طور دستی با فشردن گزینه System updates در بخش Settings>System اعمال نمایید.

نوشته آپدیت جدید دوربین ایسوس ذن‌فون 6 با ویژگی‌های فوق‌العاده از راه رسید اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.