آپدیت جدید ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۴ سامسونگ منتشر شد

سامسونگ گلکسی واچ 4 طی ماه آگوست سال گذشته در بازار جهانی معرفی شد. اکنون برند کره‌ای به‌روزرسانی جدیدی را برای این اسمارت‌واچ منتشر کرده است. این آپدیت شامل آخرین پچ‌های امنیتی بوده و به بهبود پایداری کلی سیستم کمک می‌کند. شایان به ذکر است که سری گلکسی واچ 4 سامسونگ در 2 ورژن استاندارد و کلاسیک عرضه می‌شود. بعلاوه این گجت پوشیدنی مجهز به سیستم‌عامل WearOS شرکت گوگل است.

بر اساس اعلام برخی کاربران انجمن Reddit، آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری سری گلکسی واچ 4 شامل فیرم‌ور با شماره ورژن R8x0XXU1FVD4 بوده و از حجم 100 مگابایتی برخوردار است. در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که این آپدیت در ایالات‌متحده منتشر شده و طی روزهای آینده در سایر مناطق جهان نیز قابل دسترس خواهد بود. بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست تغییرات، این آپدیت موجب ارتقاء ثبات سیستم و قابلیت اطمینان‌پذیری آن می‌شود. با این‌حال هنوز مشخص نیست که آیا آپدیت اخیر دربردارنده امکانات جدیدی برای گلکسی واچ 4 خواهد بود یا خیر.

سری گلکسی واچ 4 سامسونگ در 2 مدل 40 و 44 میلی‌متری با بدنه آلومینیومی و نمایشگرهای سوپر آمولد 1.2 و 1.4 اینچی روانه بازار می‌شود. در لبه سمت راست بدنه ساعت 2 عدد دکمه فیزیکی تعبیه شده و سامسونگ به منظور محافظت از نمایشگر اسمارت‌واچ خود به سراغ پوشش گوریلا گلس DX رفته است. بعلاوه این گجت دارای گواهی حفاظتی IP68 بوده و در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر مقاوم است.

گلکسی واچ 4 مجهز به سنسور اپتیکی سنجش ضربان قلب، ردیاب SpO2، الکتروکاردیوگرام، قابلیت نظارت بر خواب و ردیابی چرخه قاعدگی است. این اسمارت‌واچ قادر به سنجش میزان چربی بدن، ماهیچه اسکلتی و سطح آب بدن انسان بوده و از 90 حالت تمرینی و تراشه داخلی GPS پشتیبانی می‌کند.

توان پردازشی گلکسی واچ 4 از طریق پردازنده اگزینوس W920 با 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. مدل‌های 40 و 44 میلی‌متری این اسمارت‌واچ به‌ترتیب مجهز به باتری‌هایی با ظرفیت 247 و 361 میلی‌آمپرساعت هستند.

نوشته آپدیت جدید ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 4 سامسونگ منتشر شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.