آپدیت One UI 4.1 برای سامسونگ گلکسی F62 منتشر شد.

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره پای اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 به سری گلکسی F سامسونگ رسید. به بیان دقیق‌تر، گلکسی F62 نخستین عضو این خانواده است که از به‌روزرسانی جدید رابط کاربری اختصاصی کمپانی بهره‌مند می‌شود. اما این تنها نقطه شروع کار است و احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور، سایر هندست‌های سری گلکسی F نیز آپدیت One UI 4.1 را دریافت خواهند کرد.

اکنون به‌روزرسانی اندروید 12 برای گلکسی F62 با شناسه SM-E625F در بازار هندوستان منتشر شده است. اسمارت‌فون‌های سری گلکسی F به‌صورت انحصاری در بازار هند عرضه شده و سامسونگ برای توسعه آنها با فروشگاه Flipkart همکاری می‌کند. با در نظر گرفتن این موضوع، انتشار زودهنگام اندروید 12 تا حدودی مایه تعجب خواهد بود. با این‌حال سامسونگ روند به‌روزرسانی خانواده گلکسی F را آغاز کرده است.

فیرم‌ور با شماره ورژن E625FDDU2BVC3 موجب تمایز به‌روزرسانی جدید از سایر آپدیت‌ها می‌شود. کاربران گلکسی F62 با مراجعه به مسیر Settings > About phone > Software Update می‌توانند به‌روزرسانی جدید را دانلود و نصب نمایند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند جدیدترین فایل فیرم‌ور رسمی را از اینترنت دانلود نموده و با استفاده از ابزار Odin سامسونگ نسبت به نصب دستی آپدیت اندروید 12 روی اسمارت‌فون خود اقدام کنند.

انتظار می‌رود که آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی F62 به مدرن‌سازی رابط کاربری و اضافه شدن گزینه‌های شخصی‌سازی Material You به دستگاه منجر شود. به عبارت دیگر اکنون کاربران به آسانی می‌توانند از طرح‌های رنگی هماهنگ با تصویر پس‌زمینه برای رابط کاربری هندست استفاده کنند.

همچنین به‌روزرسانی جدید One UI 4.1 امکانات مدیریت بهتر حافظه رم گوشی را فراهم می‌کند. همچنین بهره‌مندی از پچ امنیتی فوریه 2022 اندروید به ارتقاء سطح امنیتی اسمارت‌فون گلکسی F62 کمک خواهد کرد. با این‌حال بایستی به‌خاطر داشت که امکانات رابط کاربری One UI 4.1 در اسمارت‌فون گلکسی F62 تا حدی با گلکسی S22 اولترا متفاوت خواهد بود.

نوشته آپدیت One UI 4.1 برای سامسونگ گلکسی F62 منتشر شد. اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.