آیا این تصاویر متعلق به گوشی بلک‌بری Krypton است؟

اسمارت‌فون جدید کمپانی بلک‌بری اخیرا توانست تاییدیه‌های FCC، WiFi Alliance و Bluetooth SIG برای ورود به بازار را کسب کند و این یعنی چیزی تا رونمایی از این گوشی که گفته می‌شود با نام Krypton معرفی خواهد شد، باقی نمانده است.

محصولی که با شماره مدل BBD1001-1 در فضای وب شناخته می‌شود و قرار است توسط کمپانی TCL تولید و احتمالا در ماه آینده میلادی به جهانیان معرفی شود. این گوشی، تمام لمسی خواهد بود و ممکن است در جمع خانواده مدل‌های DETK جای گیرد. درحال حاضر، دو گوشی متعلق به این سری روانه بازار شده که شامل مدل میان رده DETK 50 و مدل بالارده DETK 60 می‌شوند.

اما امروز تصاویر جدیدی به بیرون درز کرده که گفته می‌شود مربوط به نمای پشتی بلک‌بری Krypton است. به‌نظر می‌رسد که این قسمت از فیبر کربن طراحی شده و در یکی از این تصاویر، اسمارت‌فون مورد نظر با گوشی KEYOne که اخیرا عرضه شده، مورد مقایسه قرار گرفته است. با نگاهی به این تصویر می‌توان دریافت که گوشی جدید بلک‌بری، از ورودی دوربین کوچک‌تری برخوردار خواهد بود. همچنین، از یک فلاش LED در سمت چپ دوربین استفاده شده و این در حالی است که KEYOne از فلاش LED دوگانه بهره می‌برد.

به‌نظر می‌رسد که عرض بدنه این دو گوشی تقریبا برابر است، با این‌حال، هنوز صحت این تصاویر مورد تایید قرار نگرفته‌اند و ممکن است شاهد ایجاد تغییراتی در طراحی نهایی بلک‌بری Krypton باشیم. از جمله مشخصاتی که برای این گوشی پیش‌بینی شده است می‌توان به مواردی همچون پردازنده اسنپدراگون 625، نمایشگری با رزولوشن 1080 در 1920، رم 4 گیگابایتی و باتری 4000 میلی آمپری اشاره کرد.

گفته می‌شود که سنسور اثر انگشت در قسمت جلویی و در دل دکمه هوم جای خواهد گرفت. این گوشی به عنوان اولین اسمارت‌فون بلک‌بری که از گواهینامه IP بهره می‌برد، روانه بازار خواهد شد. گواهینامه IP67 این گوشی می‌تواند این اطمینان را به کاربر دهد که بتواند به مدت 30 دقیقه و در عمق یک متری آب، با گوشی کار کرد.

نوشته آیا این تصاویر متعلق به گوشی بلک‌بری Krypton است؟ اولین بار در پدیدار شد.