آیا تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ نیز در راه است؟

آیا تراشه اسنپدراگون 821 نیز در راه است؟

مدتی است گه گفته می شود شرکت کوالکام قصد دارد تا چیپ ست جدیدی با توان پردازشی بالاتر از اسنپدراگون ۸۲۰ را عرضه کند. در حالی که بعد از اسنپدراگون ۸۲۰ هیچ ورژن دیگری به صورت رسمی معرفی نشده است، شنیده ها حاکی از این هستند که کوالکام در حال کار کردن بر روی چیپ ست با قدرت پردازشی بهتر و سریعتری به نام اسنپدراگون ۸۲۳ است. حالا شواهد دیگری ظاهر شدند و نشان می دهند که در این میان چیپ ست دیگری به نام اسنپدارگون ۸۲۱ نیز وجود دارد. به نظر می رسد که شرکت ایسوس در نظر دارد تا ورژنی از گوشی ZenFone 3 Deluxe را به همراه چیپ ست اسنپدراگون ۸۲۱ عرضه کند.

در بین کاتولوگ های ایسوس تصویری وجود دارد که مشخصات ایسوس ZenFone 3 Deluxe در آن دیده می شود. از قرار معلوم این گوشی هوشمند در دو ورژن عرضه خواهد شد. یک ورژن اسنپدراگون ۸۲۰ و یک ورژن اسنپدارگون ۸۲۱.

آیا تراشه اسنپدراگون 821 نیز در راه است؟

با توجه به مشخصات اسنپدراگون ۸۲۱ که در تصویر ذکر شده است این چیپ ست شباهت بسیار زیادی به اسنپدراگون ۸۲۰ دارد و تنها کلاک پردازشی آن بالاتر رفته است.

اما پیش از این نیز شنیده بودیم که ایسوس قصد دارد تا ورژن اسنپدارگون ۸۲۳ گوشی ZenFone 3 Deluxe را روانه بازار کند. بنابراین در حال حاضر مشخص نیست که شرکت کوالکام چه برنامه هایی دارد. آیا این تراشه جدید اسنپدارگون ۸۲۱ همان اسنپدارگون ۸۲۳ است که تغییر نام داده؟ آیا کوالکام قصد دارد هر دو تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ و ۸۲۳ را عرضه کند؟

در ابتدا گزارش شد که ایسوس ورژن اسنپدراگون ۸۲۳ گوشی ZenFone 3 Deluxe را تولید خواهد کرد و حالا خبر می رسد که از اسنپدراگون ۸۲۱ در ساخت این گوشی استفاده خواهد شد. به هر حال باید صبر کرد و منتظر اخبار بیشتر در مورد این دو تراشه جدید کوالکام بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته آیا تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ نیز در راه است؟ اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.