آیفون خود را به iOS 16.1 آپدیت نکنید! احتمال فریز و سبز شدن نمایشگر بالاست

آخرین به‌روزرسانی iOS 16 شرکت اپل مملو از مشکلات گزارش شده توسط کاربران است. باگ جدید نه‌تنها سری آیفون 14 بلکه گوشی‌های خانواده آیفون 13 را نیز تحت تاثیر قرار داده است. برخی مدل‌های آیفون 14 پرو و آیفون 13 با خطای عجیب قفل شدن نمایشگر مواجه هستند. به بیان دقیق‌تر این دستگاه‌ها برخی مواقع به‌طور کامل هنگ می‌کنند. این مشکل پس از دریافت آپدیت iOS 16.1 توسط کاربران ایجاد شده است؛ آپدیتی که طی هفته گذشته از سوی اپل منتشر شد. در ادامه تعدادی از کاربران آیفون 14 پرو بلافاصله از وجود این مشکل عجیب گلایه کردند.

بر اساس گزارشات، نمایشگر این اسمارت‌فون مشخصا در منوی جستجوی Spotlight قفل می‌شود. در این وضعیت، اسمارت‌فون اجازه بازگشت کاربر به صفحه اصلی را نمی‌دهد؛ اگرچه در برخی موارد، جابه‌جایی میان اپلیکیشن‌های مختلف کماکان امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین کاربران آیفون 13 علاوه بر مشکل قفل شدن نمایشگر با یک باگ عجیب‌تر نیز دست‌به‌گریبان هستند. این افراد از مشکل سبز شدن نمایشگر گوشی خود نیز گلایه دارند.

این مشکل پس از به‌روزرسانی دستگاه به iOS 16 نمایان شد. در این‌حالت به محض سبز شدن نمایشگر، هیچ چیز دیگری روی آن قابل رویت نیست. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که اپل این مشکلات را چه زمانی برطرف خواهد کرد؛ اما به‌روزرسانی iOS 16.2 احتمالا به‌زودی منتشر خواهد شد.

نوشته آیفون خود را به iOS 16.1 آپدیت نکنید! احتمال فریز و سبز شدن نمایشگر بالاست اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.