آیفون SE 2 را فراموش کنید؛ میان‌رده جدید اپل با نام آیفون ۹ روانه بازار می‌شود

اخبار و شایعات زیادی پیرامون اسمارتفون اپل آیفون SE 2 در نیمه دوم سال 2019 منتشر می‌شدند، اما مجموعه‌ای از رندر‌های معتبر توسط OnLeaks منتشر شده است که تصاویر واقعی هندست جدید اپل را با نام آیفون 9 در اختیار ما قرار می‌دهد. انتخاب یک نام جمع و جور برای اسمارتفون میان‌رده کوپرتینونشین‌ها می‌تواند از انتشار شایعات بیشتر درباره نامگذاری این تلفن جلوگیری کند. البته، به نظر می‌رسد که تصاویر آیفون 9 به تصاویر و رندرهای منتشر شده قبلی، شباهت زیادی دارد.

آیفون 9

پنل صفحه‌نمایش این دستگاه از یک شیشه دوتایی در ابعاد 4.7 اینچ ساخته شده است و حاشیه‌های ضخیمی هم در قسمت بالا و پایین آن وجود دارد. سنسور Touch ID نیز همانند اسمارتفون‌های 2014 اپل در پایین نمایشگر قرار گرفته است. در پشت هندست آیفون 9 نیز پنل شیشه‌ای متعلق به آیفون 11 پرو دیده می‌شود که محل قرارگیری یک دوربین، فلاش LED و لوگو اپل است.

آیفون 9

میان‌رده جدید اپل با ابعاد 138.5 در 67.4 در 7.8 میلی‌متر در رندرها مشاهده می‌شود که کمی ضخیم‌تر از آیفون 8 است. انتظار داریم که این دستگاه به تراشه A13 بایونیک موجود در تلفن‌های سری آیفون 11 و 3 گیگابایت رم مجهز شود. شایعات دیگر، نشان می‌دهند که آیفون 9 از نسخه بهبودیافته آنتن LCP بهره می‌گیرد که باعث بهبود دریافت سیگنال‌های شبکه خواهد شد. باتری این هندست نیز توسط پورت لایتنیگ اپل شارژ می‌شود.

آیفون 9

هنوز نمی‌توان درباره تاریخ عرضه این تلفن اظهارنظر کرد، اما شایعات نشان می‌دهند که آیفون 9 از ماه آینده وارد مرحله تولید خواهد شد. بنابراین، می‌توان احتمال داد که این دستگاه در ماه مارس در کنار آیپد پرو جدید 11 و 12.9 اینچی به بازار عرضه شود. پیش‌بینی می‌کنیم که این اسمارتفون با قیمت 399 دلار برای نسخه 64 گیگابایت در اختیار مشتریان قرار گیرد.

نوشته آیفون SE 2 را فراموش کنید؛ میان‌رده جدید اپل با نام آیفون 9 روانه بازار می‌شود اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.