آی‌فون ۸ در سه اندازه متفاوت در راه است

آی‌فون ۸ در سه اندازه متفاوت در راه است

حالا که آی‌فون ۷ و ۷ پلاس معرفی شده‌اند باید منتظر سیل شایعات و خبرهای پیرامون آی‌فون‌های نسل بعد باشیم. البته از آن‌جایی که سال آینده دهمین سال متولد شدن خانواده آی‌فون است پیش‌بینی می‌شود که اپل برنامه‌های زیادی را برای آی‌فون ۸ داشته باشد.

یکی از اولین تغییراتی که می‌توانیم انتظارش را داشته باشیم تغییرات گسترده در طراحی این اسمارت‌فون است، از آخرین باری که اپل ظاهر آی‌فونش را دست‌خوش تغییرات گسترده کرده است بیش از دوسال می‌گذرد بنابراین زمان خوبی به نظر می‌رسد تا اپل شکلی تازه را به آی‌فون‌هایش هدیه کند.

به تازگی یک گزارش از منبعی ناشناس منتشر شده است که بیان می‌کند آی‌فون‌های نسل بعد در بخش پشتی از شیشه بهره می‌گیرند. در این گزارش آمده است که وظیفه ساخت این شیشه بر عهده کارخانه Biel Crystal گذاشته شده است. استفاده از شیشه در بخش جلویی و پشتی به صورت هم‌زمان فرصت رخ‌نمایی فلز را تنها در بخش فریم میسر می‌سازد، از این رو به احتمال زیاد فریم اصلی آی‌فون ۸ از جنس آلمینیوم یا استیل ضد زنگ خواهد بود.

هم‌چنین گفته می‌شود سال آینده به جای دو آی‌فون شاهد رونمایی از سه آی‌فون با سایزهای متفاوت باشیم. به احتمال زیاد این سه نسخه در اندازه‌های ۴.۷، ۵ و ۵.۵ اینچی معرفی خواهند شد. هم‌ چنین در رابطه با نمایشگر این سه آی‌فون گفته می‌شود بزرگترین نسخه آی‌فون ۸ از نمایشگری با گوشه‌هایی خمیده و از نوع سوپر امولد استفاده می‌کند و دو نسخه دیگر پنل‌هایی از نوع LTPS LCD خواهند داشت. به احتمال زیاد آی‌فون ۸ از شارژر وایرلس پشتیبانی خواهد کرد که با توجه به تغییر متریال پشتی امکان استفاده از آن راحت‌تر خواهد بود.

نوشته آی‌فون ۸ در سه اندازه متفاوت در راه است اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.