آی‌فون ۸ با قیمت اولیه ۸۵۰ دلار عرضه خواهد شد

آی‌فون 8 با قیمت اولیه 850 دلار عرضه خواهد شد

در گذشته خبری مبنی بر سفارش 70 میلیون پنل OLED خمیده توسط اپل برای آی‌فون 8 را در سایت منتشر کردیم و همانطور که می‌دانید از آی‌فون 8 به‌عنوان یک نسخه ویژه برای دهمین سالگرد تولید آی‌فون یاد می‌شود. امروز گزارشی منتشر شده که براساس آن شاید نسخه 64 گیگابایتی آی‌فون 8 قیمتی برابر با 850 دلار داشته و اپل برای نسخه 256 گیگابایتی آن نیز 1000 دلار از خریدار طلب کند.

شایعات کنونی به نمایشگر 5.8 اینچی آی‌فون بعدی اشاره دارند و گفته می‌شود که اپل دکمه هوم را از این دستگاه حذف کرده و “ناحیه کاربردی” را جایگزین آن می‌کند، شاید ناحیه موردنظر عملکردی مشابه تاچ‌بار مک‌بوک‌های اخیر اپل داشته باشد. چنین قابلیت‌هایی تنها می‌تواند به نمایشگرهای OLED اضافه شود و مسلما سامسونگ برای تولید آن‌ها مبلغ زیادی را از اپل طلب کرده است. کارشناس شرکت UBS، استیون میلونویچ، معتقد است که نسخه پایه قیمتی بالاتر از نسخه پیشین خواهد داشت.

اگر نسخه 256 گیگابایتی با قیمت 1000 دلار در آمریکا فروخته شود، آی‌فون 8 تبدیل به اولین گوشی اپل با قیمت 4 رقمی خواهد شد. این کارشناس سال گذشته قیمت‌های بسیار دقیقی را برای آی‌فون 7 و 7 پلاس پیش‌بینی کرده بود. تنها پرچمدار قابل مقایسه با آی‌فون 8، سامسونگ گلکسی S8 پلاس با نمایشگر OLED، رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده که با قیمت 1030 دلار تنها در چین عرضه خواهد شد.

نوشته آی‌فون 8 با قیمت اولیه 850 دلار عرضه خواهد شد اولین بار در پدیدار شد.