آی‌فون ۸ در ماه نوامبر روانه بازار خواهد شد

شایعات منتشرشده در مورد گوشی آی‌فون 8 اپل نشان می‌دهد که این کمپانی درباره تاریخ عرضه این گوشی نمی‌تواند تصمیم‌گیری کند. در گزارشات منتشر شده قبلی، در این‌ باره نشان می‌داد که نسل بعدی آی‌فون‌های کمپانی اپل در ماه اکتبر و با تاخیر عرضه خواهند شد.

بعد از آن دوباره شنیدیم که شرکت تاریخ عرضه را به ماه آینده یعنی سپتامبر تغییر داده است. اما شایعات جدید نشان می‌دهد که شرکت اپل به‌صورت رسمی اعلام نموده که گوشی آی‌فون 8 را در ماه نوامبر وارد بازار خواهد کرد. این شایعات براساس کامنتی بوده که یکی از فراهم‌کنندگان قطعات این گوشی ادعا نموده است. این شرکت کره‌ای در این کامنت اعلام کرده که اپل تصمیم گرفته تا عرضه این محصول را با تاخیر و در ماه نوامبر صورت دهد.

آی‌فون 8

این کمپانی این تصمیم را به دلیل مشکلات فنی و طراحی ناتمام اتخاذ نموده و این شرکت ادعا کرده که اپل هنوز طراحی پشت گوشی آی‌فون 8 را به اتمام نرسانیده است. این کمپانی تولیدکننده قبل از تولید قطعات موردنیاز این محصول منتظر تصمیم نهایی اپل است. بااین‌حال، این شایعه می‌گوید که اپل دو مدل آی‌فون 7S خود را در ماه سپتامبر وارد بازار می‌کند. اگرچه گزارشات قبلی حکایت از این داشت که آی‌فون 8 هم‌زمان با آی‌فون 7S و  7S پلاس ارائه می‌شود اما براساس اخبار جدیدتر این موضوع به‌طور کامل منتفی است.

هیچ‌کدام از موارد بالا مانند همیشه به‌صورت رسمی از طرف کمپانی اپل تایید نشده، بنابراین این اطلاعات را با تردید بپذیرید. در گذشته قیمت و تصاویر واقعی این گوشی هوشمند منتشر شده بود.

نوشته آی‌فون 8 در ماه نوامبر روانه بازار خواهد شد اولین بار در پدیدار شد.