آی پی ثابت برای بایننس را چگونه باید تهیه کنیم ؟

با روی آوردن بسیاری ار کاربران ایرانی به سمت بازار ارزهای دیجیتال و خرید و فروش آن در صرافی های خارجی از جمله صرافی بایننس و با توجه به ممنوع شدن استفاده از خدمات بایننس برای ایرانی ها به دلیل پیروی از تحریم های ایالات متحده امریکا، ایرانی ها به فکر راهی برای رهای از این تحریم ها افتاده اند.  کاربران ایرانی همه می دانند که ثبت نام ، ورود و کار با پلتفرم ها و سرویس های مختلف بایننس به عنوان یک ایرانی قدغن می باشد. پس همه درصدد تغییر لوکیشن خود در سایت صرافی های بین المللی که از تحریم ها پیروی می کنند هستند. برای تغییر آی پی ایران راهی که به ذهن هر کاربر ایرانی می رسد استفاده از وی پی ان است، اما آیا VPN می تواند نیاز یک تریدر ایرانی برای داشتن یک آی پی ثابت در بایننس را برطرف کند؟ VPN ارتباطی رمزنگاری شده از محل اتصال شما به اینترنت ایجاد و آن را به منطقه‌ای دیگر، معمولا یک کشور متفاوت، ارسال می‌کند. سپس آن را وارد اینترنت عمومی خواهد کرد. این روال، دلیل عوض شدن آدرس IP کاربر است، به طوری که موقعیت جغرافیایی واقعی اتصال شما به اینترنت مشخص نمی‌شود. سرور به IP تازه اختصاص یافته دسترسی پیدا می‌کند و آدرس اولیه در اختیارش نیست.

چرا vpn نمی تواند برای داشتن یک آی پی ثابت برای بایننس مناسب باشد؟

VPN  اختصاصی نیست و ممکن است کاربران زیادی همزمان از یک VPN یا یک شرکت با یک IP آدرس به طور همزمان استفاده کنند.این اتفاق ممکن است موجب مشکوک شدن سایت صرافی مورد نظر شود.مورد دیگر که باید در استفاده ازVPN در نظر گرفت تغییر آی پی شما در هر با وارد شدن به حساب کاربری خود در سیستم سایت صرافی می باشد که این باعث می شودسیستم به خاطر این رفتار به حساب مشکوک شده و آن را مسدود کند. سیستم اکنون تصور کرده یک یا چند نفر از مکان‌های مختلف، بدون اطلاع شما، به حسابتان دسترسی پیدا کرده‌اند. پس برای جلوگیری از سواستفاده، آن را بلوکه می کند. نکته بعدی در استفاده از VPN  نا پایدار بودن آن می باشد و ممکن است این قطع و وصل شدن در حین ترید در صرافی بایننس بوجود بیاید و شما اصلا متوجه نشوید و موجب ثبت آی پی ایران در سایت صرافی بایننس شود که بسیار خطرناک می باشد زیرا حتی یک مرتبه دسترسی به سیستم با آی پی آدرس متعلق به ایران احتمال مسدود و بسته شدن حساب بایننس را به شدت بالا می‌برد.جدیدا قابلیتی به نام کیل سوئیچ از طرف شرکت های ارائه دهنده VPN پشتیبانی می شود که باعث می شود آدرس IP واقعی شما حتی در صورت قطع شدن اتصال به وی پی ان نیز فاش نشود و در صورت قطع شدن VPN، اتصال به اینترنت نیز در ادامه قطع شود.اما مشکلی که در این ویژگی وجود دارد  در میانه کار با وب سایت یا اپلیکیشن بایننس ، ناگهان اطلاعاتی به واسطه آدرس IP ایران برای سرور این صرافی ارسال نخواهد شد.

VPS مطمئن ترین راهکار برای داشتن آی پی ثابت برای بایننس

داشتن یک آی پی ثابت و منحصر بفرد که با هیچ کس مشترک نباشد تنها از طریق استفاده از VPS امکان پذیر می باشد. VPS  یک آدرس آی پی ثابت و مادام العمر به شما اختصاص می‌دهند. به این ترتیب مشکلات مربوط به استفاده از آدرس‌های اسپم یا عوض شدن آدرس حین اتصال‌های پیاپی از بین خواهد رفت. تا زمانی که فاکتور خود را به موقع  پرداخت کنید، این آدرس عوض نمی‌شود. در نتیجه با هر مرتبه وارد شدن به سایت صرافی ، فقط یک IP در سیستم بایننس ثبت خواهد شد. نکته بسیار مهم دیگر، عدم نگرانی بابت قطع و وصل شدن اتصال و لو رفتن آدرس IP واقعی در زمان کار با اپلیکیشن یا وب سایت بایننس است که به مسدود شدن حساب شما منجر می‌شود. حتی اگر اتصال VPS شما به اینترنت به هر دلیل نظیر مشکل در زیرساخت ارائه‌دهنده سرویس برای مدتی، حتی حین ترید کردن در سایت، قطع شود، باز هم مشکلی برای حساب شما پیش نخواهد آمد.

وی پی اس(VPS) چیست و چگونه می توانم با آن کار کنم؟

VPS یا Virtual Private Server معنای سرور خصوصی مجازی است. این سرورها در مقایسه سرورهای اختصاصی هزینه کمتری و سطح دسترسی بالاتری دارند. VPS در واقع یک سرور اختصاصی است که منابع آن به وسیله یک نرم افزار به چند بخش یکسان تقسیم شده است. . سرورهای مجازی کامپیوترهایی مانند کامپیوتر شخصی یا لپتاب شما می باشد که بصورت 24 ساعته در دیتا سنترهای کشورهای مختلف روشن می باشد. این کامپیوترها هیچگاه خاموش نمی شوند (شما هم نباید آن را شات دان کنید ) و همیشه در دسترس شما می باشند. با خرید VPS  یک آی پی ثابت برای بایننس دریافت میکنید واین IP بصورت ثابت و پایدار برای شما باقی خواهد ماند.شما میتوانید را بصورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه یا یکساله خریداری کنید.
شما vps هرکشوری را خریداری کنید مانند این است شما در آن کشور پشت کامپیوتر شخصی خود نشسته اید و به اینترنت آن کشور متصل می شوید.استفاده از vps علاوه بر کاربرد آن در جلوگیری از بسته شدن حساب بایننس و در اختیار گذاشتن آی پی ثابت برای بایننس به شما یک اینترنت پر سرعت چند گیگا بیتی می دهد که قادر هستید فایل ها و داده ها را سریع دانلود و یا بار گذاری کنید.

سیستم عاملی که بر روی سرور مجازی نصب می باشد ویندوز سرور 2016 می باشد و بسیار کارکرد راحتی دارد. شما از طریق نرم افزارریموت دسکتاپ کانکشن که  یک نرم افزار پیش فرض ویندوز می باشد و نیاز به دانلود کردن ندارد به VPS خود متصل می شوید . اگر از گوشی با سیستم عامل اندروید یا ios یا هر سیستم عامل دیگر استفاده میکنید باید نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید. پس از نصب نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن آی پی ثابت بایننس  خود را که خریداری کرده اید داخل آن وارد میکنید و به سرور خود متصل میشویم. پس از متصل شدن به سرور یک صفحه دسکتاپ مانند صفحه دسکتاپ لپتاب خود بر روی گوشی یا لپتاب خود دارید که می توانید از آن خیلی عادی شبیه کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ خود استفاده کنید. یک تریدر از طریق مرورگر یا نرم افزار دسکتاپ بایننس می تواند به حسابش در بایننس وارد می‌شود.

برای استفاده از VPS بایننس به چه سرعت اینترنتی لازم است؟

شاید برای شما سوال پیش بیاید که برای اتصال به سرور مجازی چه اینترنتی نیاز است و آیا بالا بودن سرعت اینترنت در استفاده از vps تاثیر دارد.در پاسخ باید بگوییم که شما در استفاده از وی پی اس خود از اینترنت آن کشوری که از آن آی پی ثابت برای بایننس تهیه کرده اید استفاده می کنید و این اینترنت سرعت بالایی دارد این سرعت بین 1 گیگابیت تا 10 گیگا بیت متفاوت است و باعث می شود شما سرعت دانلود و آپلود بالاتری نسبت به اینترنت معمولی خود داشته باشید.برای اتصال به vps  همانطور که قبلا اشاره شد شما باید به وی پی اس خود ریموت بزنید و این ریموت با استفاده از نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن انجام می شود شما برای ریموت زدن به یک اینترنت معمولی بدون قطعی نیاز دارید اگر اینترنت شما قطعی داشته باشد شما اتصال خود را به سرور مجازی خود از دست خواهید داد و خطای ریکانکت دریافت میکنید. البته سرعت اینترنت خانگی شما بر سرعت ریموت زدن به سرور مقداری تاثیر گذار می باشد.

چرا نباید از بعضی کشورها آی پی ثابت برای بایننس تهیه کنم؟

برای فعالیت در بایننس باید vps خود را از کشوری خارج از فهرست تحریم بایننس انتخاب کنید. بعضی از کاربران به اشتباه سرور مجازی آمریکا یا حتی در مواردی ایران خریداری کرده‌اند که به جای کمک به رفع مشکل مسدود و بسته شدن حساب بایننس مستقیما مسبب رخ دادن این اتفاق شده است!

در گذشته کاربران زیادی از سرور مجازی بایننس آلمان استفاده می کردند و هیچ مدارکی برای بایننس نیاز نبود ارسال کنند، اما به تازگی « یعنی از ابتدای سال 2021 » بایننس از کاربرانی که با آی پی ثابت آلمان یا همان سرور مجازی بایننس آلمان وارد حساب خود شده اند یا حساب خود را از آلمان ساخته اند ، درخواست مدارک احراز هویتی کرده است .

پیشنهاد میگردد برای کار حرفه ای از سرور مجازی هلند یا سرور اختصاصی هلند وب داده استفاده نمایید .

بایننس در این لحظه از کاربران هیچ کشوری به جز « آلمان » درخواست وریفای حساب و احراز هویت نکرده است و تنها کشور آلمان است که به دلیل کاربران زیادی که داشته بایننس حساس شده و درخواست احراز هویت می کند .

پس از خرید می توانید با استفاده از وب سایت‌های بررسی و تشخیص آدرس IP نظیر ipinfo.io از یکسان بودن موقعیت جغرافیایی وی پی اس با آن چه در زمان خرید در سفارش  شما قید شده است، اطمینان پیدا کنید.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم به شما آموزش دهیم که چگونه یک آی پی ثابت برای بایننس تهیه کنید و از بسته و مسدود شدن حساب اکانت صرافی بایننس خود جلوگیری کنید.
https://webdade.com/

https://webdade.com/trade-vps

تلفن: 02191300210

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته آی پی ثابت برای بایننس را چگونه باید تهیه کنیم ؟ اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.