ابزار ترکیبی سیسکو برای کار از راه دور و در محل

شرکت «سیسکو سیستمز» اعلام کرد که به زودی یک برنامه کاری ترکیبی روانه بازار می‌کند که هیچ‌گونه دستور برای دفعات مراجعه کاربران به محل کار را ندارد و فضای لازم برای دورکاری و ادامه فعالیت شغلی از داخل محل کار را فراهم می‌کند.
 
این شرکت بزرگ تولیدکننده تجهیزات شبکه توضیح داد کارمندان آن با فضای کاری دوگانه و از راه دور آشنا شده‌اند و براساس بررسی‌های جدید مشخص شده تنها کمتر از یک چهارم کارمندان آن تمایل دارند بیشتر از سه روز در طول هفته به محل کار خود مراجعه کنند.
 
تا پیش از همه‌گیری ویروس کرونا حدود نیمی از کارمندان سیسکو دستکم چهار تا پنج روز از هفته را در محل کار خود مستقر می‌شدند. سیسکو همچنین خاطرنشان کرد که بهترین روش کار و تعداد دفعات مراجعه به دفاتر کاری را به عهده تیم‌های مختلف خود گذاشته تا در نهایت کارمندان بتوانند به بهترین شکل وظایف خود را دنبال کنند.
 
روش ترکیبی شرکت سیسکو برای فعالیت نیروهای کاری آن می‌تواند افزایش فروش محصولات این شرکت را هم به دنبال داشته باشد. این کمپانی محصولی با نام WebEx را در قالب یک پلتفرم همکاری عرضه کرده و به همراه آن زیرساخت‌های مورد نیاز برای تغذیه شبکه‌ها و شرکت‌ها را نیز ارائه می‌دهد. علاوه بر این، سیسکو می‌تواند از روش ترکیبی خود برای جذب استعدادها نیز کمک بگیرد.