احتمالا پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی با دو اسمارت فون دیگر اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شوند

احتمالا پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی با دو اسمارت فون دیگر اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شوند

حدود سه ماه پیش بود که مشخص شد، اچ‌تی‌سی در حال کار بر روی یک سری اسمارت‌فون جدید با کد نام اقیانوس است. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، این خانواده سه مدل به نام‌های Ocean Master ،Ocean Note ،Ocean Smart دارد و احتمالا یکی از این‌ها پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی خواهد بود.

به تازگی خبری توسط وب‌سایت چینی Eprice منتشر شده است که بیان می‌کند اچ‌تی‌سی معرفی این سه اسمارت‌فون را در ۳ ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۷ انجام می‌دهد. با توجه به شایعات، Ocean Note اولین اسمارت‌فون از این سری سه تایی است که قرار است در تاریخ ۱۲ ژانویه معرفی شود. هنوز مشخص نیست که معرفی ۲ مدل دیگر نیز به صورت هم‌زمان با Ocean Note انجام خواهد پذیرفت یا خیر؟ هم‌چنین پیش‌تر در خبرها آمده بود که اچ‌تی‌سی اوایل سال ۲۰۱۷ از مدل HTC X10 رونمایی خواهد کرد.

حدود یک هفته پیش بود که تیزری از جانب اچ‌تی‌سی منتشر شد که به یک رویداد مطبوعاتی در ۱۲ ژانویه اشاره می‌کرد. البته در این پوستر اطلاعات زیادی وجود نداشت و اچ‌تی‌سی تنها به درج عبارت For U و تاریخ ۲۰۱۷.۱.۱۲ بسنده کرده بود.

به نظر شما اچ‌تی‌سی در این مراسم قصد رونمایی از چه محصولی را دارد؟ آیا Ocean Note با قلم استایلوس معرفی می‌شود؟ کمی دور از ذهن است ولی رویاپردازی چندان بد نیست! ار پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی چه انتظاری دارید؟!

تصویر احتمالی پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی

نوشته احتمالا پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی با دو اسمارت فون دیگر اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شوند اولین بار در پدیدار شد.