احتمالا گلکسی S10 پلاس مجهز به دو دوربین سلفی است!

Samsung-Galaxy-S10 احتمالا گلکسی S10 پلاس مجهز به دو دوربین سلفی است!

لاین‌آپ گلکسی اس ۱۰ سامسونگ که به زودی رونمایی خواهد شد با درز اطلاعات جدید در حال تبدیل شدن به یکی از هیجان‌انگیزترین دستگاه‌های سال‌های اخیر است.

در حال حاضر انتظار می‌رود سه مدل از این گوشی معرفی شود. گلکسی اس ۱۰ (با کدنام Beyond 0) با صفحه‌نمایش معمولی (بدون انحنا) ۵.۸ اینچی سوپرامولد، با اسکنر اثرانگشت در کنار گوشی و یک دوربین دوگانه متشکل از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل واید و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل تله.

گلکسی اس ۱۰ پلاس (Beyond 1) با نمایشگر ۶.۲ اینچی انحنادار سوپرامولد، با اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش و یک دوربین سه‌گانه در پشت گوشی که متشکل از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل واید، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل تله و دیگری یک دوربین ۱۶ مگاپیکسل سوپرواید ۱۲۰ درجه با فوکوس ثابت است. این گوشی همچنین از یک دوربین سلفی بهره می‌برد.

و در نهایت یک گلکسی ۱۰ پلاس (Beyond 2) با صفحه‌نمایش ۶.۴۴ اینچی انحنادار سوپرامولد با اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر و یک دوربین سه‌گانه در پشت آن با همان مشخصات Beyond 1 و یک دوربین سلفی دوگانه.

این اطلاعات در گزارشی توسط یک وب‌سایت کره‌ای به نام The Bell و به نقل از یک منبع آگاه منتشر شده است.

هنوز مشخصات دوربین سلفی دوگانه معلوم نیست ولی انتظار می‌رود که مانند گلکسی A8 ورژن ۲۰۱۸ ترکیبی از دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی با قابلیت پرتره باشد.

سامسونگ، سری گلکسی اس ۱۰ را سال بعد و در کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد کرد. اما هرچه جلوتر می‌رویم، جزییات بیشتری درباره این پرچم‌دار آینده سامسونگ خواهیم دانست.

شاید گلکسی  نوت ۹ که به‌طور رسمی در ۹ آگوست امسال معرفی خواهد گردید، پاسخ بسیاری از سوالات ما درباره گلکسی اس ۱۰ را با خود داشته باشد.

galaxy-s10-2-450x281 احتمالا گلکسی S10 پلاس مجهز به دو دوربین سلفی است!

نوشته احتمالا گلکسی S10 پلاس مجهز به دو دوربین سلفی است! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.