احتمال عرضه تبلت انعطاف‌پذیر شیائومی

Possible-Xiaomi-branded-foldable-tablet-revealed-in-hands-on-video احتمال عرضه تبلت انعطاف‌پذیر شیائومی

چندی پیش ایوان بلاس، تصاویری از سامسونگ گلکسی S10 را در رسانه‌ها منتشر کرد؛ ساعاتی پس‌از انتشار این تصاویر، کلیپی در فضای مجازی پخش شد. این کلیپ، تبلتی را نشان می‌دهد که قابلیت خم‌شدن از هر جهت را داراست. نکته قابل‌ توجه این است که ادعا می‎‌شود این تبلت، توسط کمپانی شیائومی ساخته شده است.

در این کلیپ 20 ثانیه‌ای، فردی ناشناس نمایش داده می‌شود که تبلت انعطاف‌پذیری را در دست دارد که از نسخه MIUI10 شیائومی پشتیبانی می‌کند. در این ویدئو، فرد ابتدا قفل تبلت را باز می‌کند، سپس یکی از نرم‌افزار‌ها را انتخاب می‌کند تا اجرا شود. روال کار تا اینجا بسیار عادی است و تا این لحظه، موضوع خاصی مشاهده نمی‌شود، تا اینکه شخص صفحه نمایشگر تبلت را خم می‌کند و با خم کردن آن، سرعت اجرای نرم‌افزار بسیار بالا می‌رود.

ایوان بلاس خاطرنشان کرد که هیچ تضمینی بر صحت کلیپ پخش‌شده وجود ندارد؛ بااین‌حال ایشان آگاروال، در صحبتی انحصاری با یکی از سایت‌های معتبر، ادعا کرد که قبلاً ایمیلی مرتبط با ساخت چنین دستگاهی، از طرف کمپانی شیائومی دریافت کرده است. خوب است بدانید آگاروال همان شخصی است که خبر عرضه وان پلاس 6TMcLaren را انتشار داده بود.

ایوان بلاس سوم ژانویه 2019، در توییتر خود نوشت:

نمی‌توانم با یقین بگویم که این خبر صحت دارد ولی گفته می‌شود که این دستگاه توسط شیائومی ساخته شده است.

هنوز هیچ مدرکی دال بر وجود این دستگاه، در اختیارمان قرار نگرفته است ولی امیدواریم که گفته‌های ایشان آگاروال و ایوان بلاس صحت داشته باشند و شاهد اینچنین تکنولوژی جدید و مفیدی از طرف کمپانی شیائومی باشیم.

نوشته احتمال عرضه تبلت انعطاف‌پذیر شیائومی اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.