احتمال معرفی ال‌جی V20 در اوایل شهریورماه

احتمال معرفی ال‌جی V20 در اوایل شهریورماه

ال‌جی G5 فروش مناسبی را تجربه نمی‌کند و ال‌جی نیاز به یک ناجی جدید برای نیمه دوم سال دارد که براساس شایعات این ناجی نسخه دوم مدل V10 خواهد بود که در اوایل ماه سپتامبر (شهریور) معرفی خواهد شد.

نشریه معتبر کره‌ای ETNews، گزارش کرده که سامسونگ و ال‌جی به دنبال معرفی پرچمدارهای جدید خود هستند. پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷ کمی زودتر از نوت قبلی و در ۱۲ مرداد معرفی خواهد شد. براساس گفته‌های ETNews نامی برای پرچمدار جدید ال‌جی انتخاب نشده است ولی ما احتمال می‌دهیم که نام این مدل به‌جای V20 ،V11 باشد. علاوه بر این ال‌جی نیز اعلام کرده که زمان معرفی V20 را از اواخر ماه سپتامبر، به اوایل آن تغییر داده است. سامسونگ خواهان سرمایه‌گذاری بر روی موفقیت گلکسی S7 و S7 Edge و انتقال آن به نوت ۷ است، درحالیکه ال‌جی خواهان شروعی تازه و فراموشی فروش ناموفق G5 است. همانگونه که می‌دانید آیفون‌های جدید نیز در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد در نتیجه ال‌جی برای جلب توجه نیاز به تلاش زیادی دارد.

ETNews اطلاعات زیادی در رابطه با V20 در اختیار ما قرار نمی‌دهد، اما ما حدس می‌زنیم که این مدل در نمایشگاه IFA برلین معرفی خواهد شد. ذکر این نکته حائز اهمیت است که قطعیتی در زمان معرفی یا نام این دستگاه وجود ندارد و احتمال معرفی آن در زمانی دیگر اصلا بعید نیست.

نوشته احتمال معرفی ال‌جی V20 در اوایل شهریورماه اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.