احتمال معرفی شیائومی Mi Mix Nano در ماه آینده

احتمال معرفی شیائومی Mi Mix Nano در ماه آینده

شیائومی با معرفی Mi Mix با نمایشگر بدون حاشیه، توجهات زیادی را متوجه خود ساخت. این دستگاه نوید آینده جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند می‌دهد، اگرچه این دستگاه از نمایشگر بدون حاشیه بهره می‌برد ولی مجهز شدن به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی، استفاده از آن را برای بسیاری از کاربران به کاری سخت تبدیل می‌کند. فروش Mi Mix بسیار موفقیت‌آمیز بوده و انتظار داریم که در آینده نیز محصولاتی با این سبک طراحی از جانب شیائومی معرفی شوند.

به‌نظر می‌رسد شیائومی برای افزایش محبوبیت سبک طراحی جدید خود خواهان معرفی دستگاهی با نمایشگر ۵.۵ اینچی بدون حاشیه است. تاکنون چندین شایعه در رابطه با Mi Mix Nano را مشاهده کرده‌ایم و حال امروز شایعه جدیدی منتشر شده که براساس آن باید منتظر معرفی این دستگاه در هفته اول ماه دسامبر باشیم. تصاویر جدیدی نیز از این مدل فاش شده که شباهت آن با Mi Mix را نشان می‌دهد.

احتمالا مشخصات فنی Mi Mix نانو مشابه با برادر بزرگ‌تر خود باشد که شامل پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱، ۴ گیگابایت رم و نمایشگر فول‌اچ‌دی است. انتظار می‌رود که سیستم‌عامل اندروید ۶.۰ به‌صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب و در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ به اندروید نوقا به‌روزرسانی شود.

نوشته احتمال معرفی شیائومی Mi Mix Nano در ماه آینده اولین بار در پدیدار شد.