اختلاف ۱۳ ساله وزارت ارتباطات و صداوسیما بر سر مالکیت باندهای فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز

سرانجام باندهای فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز که مدتها است بدون استفاده مانده چه خواهد شد؟ آیا صداوسیما و وزارت ارتباطات با هم کنار خواهند آمد؟

سرانجام باندهای فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز که مدتها است بدون استفاده مانده چه خواهد شد؟ آیا صداوسیما و وزارت ارتباطات با هم کنار خواهند آمد؟