ادعای رسانه‌ کره‌ای درباره زمان عرضه سامسونگ گلکسی نوت ۸

امروز یک نشریه کره‌ای گزارش داد که سامسونگ قصد دارد در تاریخ یکم شهریورماه نسخه هشتم از سری نوت را در نیویورک معرفی نماید. مطابق ادعای این نشریه، مدیر اجرایی سامسونگ معرفی گلکسی نوت 8 را تا ماه آینده تایید نموده البته تاریخ دقیق آن را فاش نکرده است. گزارش‌ها خبر از آن دارند که این کهکشانی جدید در مهرماه عرضه می‌گردد. گرچه با توجه به زمان رونمایی گفته‌ شده، شاید از همان شهریور نیز در بازارهای کره و آمریکا به فروش برسد. با توجه به برنامه‌های مدون شرکت سامسونگ برای رسیدن به حداقل سود سالانه، این شرکت مجبور شده تا به‌دلیل فروش دیرهنگام گلکسی S8، هرچه زودتر نسل جدید نوت را به بازار روانه کند.

البته دلیل دیگری نیز برای این رونمایی زودهنگام می‌توان متصور شد که آن‌هم پرده‌برداری اپل از جدیدترین گوشی خود یعنی آی‌فون 8 در مهرماه است. بنابراین کمپانی کره‌ای در نظر دارد با جا انداختن نوت 8 در بازار، عرصه را برای رقیب آمریکایی خود تنگ نماید.

گلکسی نوت 8

گلکسی نوت 8 قرار است با صفحه‌نمایش 6.3 اینچی Infinity عرضه گردد، همچنین می‌توان رم 6 یا 8 گیگابایتی را انتخاب نمود. برای حافظه دو انتخاب وجود دارد، حافظه 64 یا 128 گیگابایت. البته تراشه نیز از این قاعده مستثنا نیست و با توجه به بازار هدف، اگزینوس 8895 یا اسنپدراگون 835 در دسترس خواهد بود. قلم S-pen به‌ گفته سازنده، بهتر عملکرد داشته و نسخه جدید نوت به Bixby Al مجهز شده است.

نوت 5 و نوت 7 به‌ترتیب در  2015 و 2016 عرضه شدند که نشان می‌دهد کمپانی کره‌ای همین سیاست را در قبال نوت 8 اجرا خواهد کرد. رونمایی آی‌فون 8 به‌دلیل مشکلات در پردازنده و نمایشگر به تعویق افتاده است که همین موضوع سبب می‌شود تا سامسونگ حداکثر بهره‌برداری را از آن انجام دهد.

نوشته ادعای رسانه‌ کره‌ای درباره زمان عرضه سامسونگ گلکسی نوت 8 اولین بار در پدیدار شد.