از همین حالا می‌توانید پوسته‌های dbrand را برای گلکسی S8 و S8 پلاس سفارش دهید

از همین حالا می‌توانید پوسته‌های dbrand را برای گلکسی S8 و S8 پلاس سفارش دهید

dbrand یکی از کمپانی‌های معروف ساخت لوازم جانبی تزیینی برای هندست‌های مختلف است. یکی از این دسته محصولات لایه‌های پوستی بوده که بر روی بدنه تلفن‌های همراه و سایر دستگاه‌ها قرار می‌گیرند و ظاهرشان را تغییر می‌دهند. اما امروز این پوسته‌های تزیینی برای دو گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس معرفی شدند.

همان طور که می‌دانید هنوز زمان رونمایی از این دو گوشی سامسونگ فرا نرسیده اما پوسته dbrand مخصوص هر دو، در وب‌سایت این کمپانی برای پیش‌فروش موجود شده است.

علاقه‌مندان به این سری محصولات می‌توانند به راحتی از طریق وب‌سایت فروشگاه dbrand، آن‌ها را برای خانواده جدید گلکسی S8 خریداری کنند. این محصولات با طرح‌های مختلفی برای این دو گوشی ساخته شده و قیمت‌شان از 9.95 دلار تا 16.50 دلار متغیر است.

هنگامی که این کمپانی از پوسته‌های جدیدش رونمایی می‌کرد، از گلکسی S8 به عنوان یک شاهکار مهندسی یاد کرد. همچنین این کمپانی اعلام کرده که بدنه این گوشی به شدت اثر انگشت را جذب می‌کند و بهترین راه حل برای آن، استفاده از همین پوسته‌های مخصوص است. تصاویری هم از این گوشی توسط dbrand قرار گرفته که ظاهر نهایی گلکسی S8 در آن‌ها دیده می‌شود.

سامسونگ قرار است در روز  چهارشنبه نهم فروردین از دو پرچمدار جدیدش یعنی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس رونمایی کند.

نوشته از همین حالا می‌توانید پوسته‌های dbrand را برای گلکسی S8 و S8 پلاس سفارش دهید اولین بار در پدیدار شد.