استقبال از کمک نخبگان برای پیشرفت سریع در ارتباطات و فناوری اطلاعات

با توجه به دستور وزیر ارتباطات مبنی بر لزوم استفاده از نظرات نخبگان حوزه ICT، جلسه هم اندیشی رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور اساتیدی از دانشگاه های شریف، تهران، خواجه نصیر، تربیت مدرس و امیرکبیر و برخی نخبگان این حوزه برگزار شد.​
 وحید یزدانیان در این جلسه که در محل پژوهشگاه ICT برگزار شد، ضمن تاکید بر لزوم ارتقای جایگاه پژوهشگاه گفت: از کمک نخبگان و اساتید این حوزه برای ارتقای عملکرد پژوهشگاه استقبال می‌کنیم.
 
وی با اشاره به نقش هم اندیشی و استفاده از نظرات متخصصان در بهبود فرآیند امور، ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در پژوهشگاه وجود دارد که می تواند مورد استفاده دانشگاه نیز قرار گیرد و تبادل دانش و تجربه بین دانشگاه ها و پژوهشگاه را تسریع کند.
 
اساتید حاضر در جلسه نیز نقطه نظرات خود را در این خصوص اعلام داشتند که مهمترین نظرات اشاره شده توسط ایشان، شامل همکاری مرکز در تعریف و اجرای پروژه های دانشجویی برای حفظ ارتباط نسل آینده با پژوهشگاه، توسعه ارتباط با انجمن های علمی، بخش ارتقای ظرفیت آزمایشگاهی به منظور کمک به دانشگاه ها و همچنین تداوم اینگونه جلسات بود.
 
یزدانیان ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی، همدلی و همراهی همه اندیشمندان این حوزه بتوانیم نقش موثرتری در پیشرفت سریع ارتباطات و فناوری اطلاعات در اقصی نقاط کشور داشته باشیم.