اسمارت‌فون آنر مجیک ۲ ۳D با دوربین سه‌بعدی و خنک‌کننده گرافنی معرفی شد

همان‌طور که انتظار می‌رفت؛ آنر نسخه جدید اسمارت‌فون پرچم‌دار مجیک 2 خود را با چندین به‌روزرسانی سخت‌افزاری عرضه کرد. ورژن جدید، مجیک 2 3D نام‌گذاری شده و این هندست یکی از مشکلات موجود در نسخه اولیه را برطرف نموده است. آنر مجیک 2 مجهز به 2 حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی در قسمت جلویی دستگاه بود و یکی از این حسگرها در وضعیتی کاملا بلااستفاده قرار داشت.

همان‌طور که نام گوشی جدید مجیک 2 3D نیز نشان می‌دهد؛ در این هندست یکی از حسگرهای 2 مگاپیکسلی با یک دوربین نوری 3 بعدی ساخت‌یافته با فواید بیش‌تر جایگزین شده است. این دوربین صرف‌نظر از وضعیت روشنایی محیط می‌تواند در سیستم تشخیص چهره پیشرفته یا جهت سنجش مناسب‌تر عمق صحنه مورد استفاده قرار گیرد. در حال حاضر موضوع بهره‌گیری سنسور از ساختار نوری یا فناوری TOF رسما موردتایید قرار نگرفته است؛ اما تصاویر ظاهرا نشان‌دهنده استفاده از ساختار نوری هستند.

همچنین به منظور ارتقا عملکرد گوشی در شرایط پردازشی سنگین و ممتد، آنر مجیک 2 3D از لوله‌های حرارتی گرافنی بهره می‌گیرد. ظاهرا تراشه کایرین 980 گوشی در مقایسه با مدل معمولی مجیک 2 قادر است حداکثر کارآیی خود را برای مدت زمان طولانی‌تری حفظ نماید. آنر مجیک 2 3D مجهز به 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهد بود؛ در حالی‌که سایر مشخصات این هندست با نسخه اولیه دستگاه یکسان است.

پیش‌تر فروش این اسمارت‌فون با قیمت‌گذاری 5799 یوان (864 دلار) در چین آغاز شده است. این برچسب قیمتی در مقایسه با مدل پیشین، جهش بزرگی را نشان می‌دهد. با توجه به کلیه شواهد فعلی، این محصول منحصرا در بازار خانگی عرضه خواهد شد. لذا چنان‌چه مایل به خریداری آنر مجیک 2 3D در سایر نقاط جهان هستید؛ در این‌صورت احتمالا چندان خوش‌شانس نخواهید بود.

نوشته اسمارت‌فون آنر مجیک 2 3D با دوربین سه‌بعدی و خنک‌کننده گرافنی معرفی شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.