اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی Desire 20 Pro گواهی‌نامه‌های بلوتوث و وای‌فای را دریافت کرد

اسمارت‌فون جدید شرکت اچ‌تی‌سی با نام Desire 20 Pro به‌زودی عرضه خواهد شد. حضور فزآینده این هندست در فهرست سایت‌های موسسات صادرکننده تائیدیه‌های مختلف نیز چنین ادعایی را موردتائید قرار می‌دهد. دستگاهی با شماره مدل 2Q9J1000، تراشه اسنپ‌دراگون 665 و 6 گیگابایت حافظه رم پیش‌تر موفق به دریافت گواهی‌نامه Google Play Console شد و اکنون این محصول موفق به دریافت تائیدیه‌های Bluetooth SIG و WiFi Aliance شده است.

تائیدیه‌های بلوتوث و وای‌فای

اچ‌تی‌سی هنوز به هیچ‌گونه جزئیاتی پیرامون هندست آینده دیزایر 20 پرو اشاره نکرده است. بدین‌ترتیب موضوعات مهمی نظیر زمان عرضه این محصول و تولید ورژن معمولی و غیر پرو دستگاه تحت عنوان اچ‌تی‌سی دیزایر 20 کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. تا کنون صرفا می‌دانیم که این اسمارت‌فون نخستین محصول کمپانی است که با سیستم‌عامل اندروید 10 روانه بازار می‌شود. نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه سایر امکانات اچ‌تی‌سی دیزایر 20 پرو را تشکیل می‌دهند.

نوشته اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی Desire 20 Pro گواهی‌نامه‌های بلوتوث و وای‌فای را دریافت کرد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.