اسمارت‌فون بدون حاشیه آنر نوت ۹ با چیپ‌ست کایرین ۶۷۰ معرفی خواهد شد

گذشته از هواوی میت 10 که تا پایان سال 2017 معرفی خواهد شد، انتظار می‌رود هواوی یک اسمارت‌فون بدون حاشیه دیگر را تحت برند آنر تا ماه آینده میلادی معرفی و روانه بازار کند. آنر نوت 9 اسمارت‌فونی است که در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد و طراحی تقریبا بدون حاشیه دارد.

شایعه‌ای که به‌تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد هواوی در آنر نوت 9 از چیپست کایرین 670 استفاده خواهد کرد، تا پیش از انتشار این شایعه گفته می‌شد اسمارت‌فون آتی هواوی از پردازنده کایرین 965 استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود کایرین 670 تحت فرایند 12 نانومتری تولید شده است و از 4 هسته کورتکس A53 با سرعت 2 گیگاهرتز و هم‌چنین پردازشگر گرافیکی Mali-G72MP4 استفاده خواهد کرد. متاسفانه جزییات بیش‌تری از چیپست جدید هواوی در دسترس نیست.

آنر نوت 9 یکی از میهمانان اصلی نمایشگاه IFA 2017 در برلین خواهد بود. مطابق شایعات، صفحه نمایش این هندست هم‌چون گلکسی S8 از نسبت تصویر 18 به 9 استفاده خواهد کرد. نمایشگر مورد استفاده در این اسمارت‌فون به وسیله شیشه 2.5D پوشانده شده است و در کناره‌ها فاقد حاشیه بوده اما در بخش بالایی و پایینی حاشیه کمی را شاهد هستیم. نمایشگر به‌کار رفته در آنر نوت 9، 6.6 اینچی است و وضوح آن 2K خواهد بود. در بخش پشتی این اسمارت‌فون از یک سنسور دوگانه استفاده شده است و در بخش دوربین سلفی یک سنسور 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. این اسمارت‌فون با 6 گیگابایت رم عرضه می‌شود و تولید نیروی مورد نیاز آن توسط یک باتری 5100 میلی‌آمپری انجام می‌پذیرد. هدایت‌کننده این مجموعه سخت‌افزاری اندروید 7 نوقا بوده که به رابط‌ کاربری انحصاری هواوی مزین شده است.

نوشته اسمارت‌فون بدون حاشیه آنر نوت 9 با چیپ‌ست کایرین 670 معرفی خواهد شد اولین بار در پدیدار شد.