اسمارت‌فون بعدی شیائومی شباهت عجیبی به گلکسی نوت ۷ دارد!

اسمارت‌فون بعدی شیائومی شباهت عجیبی به گلکسی نوت ۷ دارد!

شیائومی یکی از شرکت‌های سازنده موبایل چینی است که در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته و طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده است. این شرکت علاوه بر گوشی، محصولاتی همچون نوت‌بوک، هدست واقعیت مجازی و حتی اخیرا پیچ‌گوشتی الکتریکی را به محصولات خود اضافه کرده است. این کمپانی جوان چینی در حال توسعه اسمارت فونی با نام Mi Note 2 است که از آن اطلاعاتی در دست نبود.

حال تصاویری از Mi Note 2 منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی شباهت زیادی به گلکسی نوت ۷ دارد. رندرهایی که منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی بدنه متشکل از فلز و شیشه دارد که در نوت ۷ دیده نمی‌شود. نمایشگر Mi Note 2، از دو طرف خمیده بود که دقیقا با نوت ۷ شباهت دارد. به احتمال زیاد، سامسونگ این نمایشگرها را برای شیائومی تولید می‌کند.

Mi Note 2 به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود، اما از قدرت آن اطلاعاتی در دسترس نیست. اخبار پیشین حاکی از آن بود که سنسور آن ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. اسنپدراگون ۸۲۱، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری از دیگر امکانات این گوشی است.

شیائومی، Mi Note 2 را ماه آینده و با قیمت ۵۰۰ دلار در چین عرضه می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی در بازارهای دیگر نیز عرضه می‌شوند یا خیر؟!

نوشته اسمارت‌فون بعدی شیائومی شباهت عجیبی به گلکسی نوت ۷ دارد! اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.