اسمارت‌فون موتورولا موتو G72 به اروپا رسید

اسمارت‌فون موتو G72 که اکتبر امسال در هند رونمایی شده بود، در ادامه‌ی ماجراجویی‌هایش به اروپا رسید. این گوشی به زودی برای خرید در برخی از کشورهای اروپایی در دسترس عموم قرار می‌گیرد. قسمت پایه 260 یورو عنوان شده است که این قیمت در کشورهای مختلف، متفاوت خواهد بود.

میان‌رده‌ی جدید موتورولا دارای صفحه نمایشگر 6.6 اینچی از نوع P-OLED است. در قسمت صوتی این گوشی حضور دو اسپیکر Dolby Atmos و همچنین جک هدفون 3.5 میلی‌متری بسیاری را برای خرید آن ترغیب می‌کند.

برای قلب تپنده‌ی G72 از پردازنده‌ی هلیو G99 استفاده شده است که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای به حساب می‌آید. مکمل این پردازنده، پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 MC2 خواهد بود که می‌تواند تا حد مطلوبی جوابگوی بازی‌های روز باشد.

این پردازنده از دوربین‌های 108 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند و شرکت سازنده هم از این پتانسیل نهایت بهره را برده است و از یک لنز 108 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی این دستگاه استفاده کرده است. این دوربین می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت 1080 و نرخ فریم 60 fps تهیه کند. لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو از دیگر اجزای تشکیل‌دهنده‌ی دوربین G72 هستند. در قسمت جلوی گوشی هم از لنزی 16 مگاپیکسلی استفاده شده تا خیال سلفی‌بازها از این بابت راحت باشد.

سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش و باتری 5000 میلی‌آمپری با شارژر 33 واتی از جمله امکانات دیگر این اسمارت‌فون هستند. موتورولا موتو G72 در رنگ‌های خاکستری، سفید معدنی و آبی قطبی عرضه خواهد شد.

نوشته اسمارت‌فون موتورولا موتو G72 به اروپا رسید اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.