اسمارت‌فون گلکسی A03 سامسونگ در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

مشخصات کلیدی سامسونگ گلکسی A03 پیش از رونمایی رسمی از این اسمارت‌فون در فضای وب منتشر شد. ماه گذشته غول فناوری کره‌ای از اسمارت‌فون گلکسی A03s برای بازار هندوستان رونمایی کرد. اکنون اطلاعات جدیدا منتشر شده توسط رسانه‌های کره‌ای نشان می‌دهند که سامسونگ روی توسعه ورژن رده پایین‌تر این هندست موسوم به گلکسی A03 کار می‌کند.

اسمارت‌فون گلکسی A03 اخیرا در وبسایت‌ کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) و پایگاه داده وبسایت گیک‌بنچ رویت شد؛ پدیده‌ای که از عرضه قریب‌الوقوع این هندست حکایت دارد. اخیرا یک گوشی سامسونگی با شماره مدل SM-A032M در وبسایت FCC ایالات‌متحده رویت شد. به‌نظر می‌رسد که نسخه دیگری از این هندست با شماره مدل SM-A032F نیز تولید خواهد شد. این مدل پیش‌تر در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است. با فرض صحت شماره مدل‌های مورد اشاره می‌توان حدس زد که این اسمارت‌فون احتمالا با نام تجاری گلکسی A03 معرفی خواهد شد.

مشخصات کلیدی سامسونگ گلکسی A03 لو رفت

بر اساس اطلاعات فهرست FCC در ایالات‌متحده، گلکسی A03 به‌همراه یک باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار خواهد شد. همچنین اطلاعات فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون از پردازنده Unisoc و احتمالا 2 گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد. غول فناوری کره‌ای این گمانه‌زنی‌ها را تائید یا رد نکرده است. در واقع کمپانی کماکان مشغول برنامه‌ریزی برای عرضه یک اسمارت‌فون جدید موسوم به گلکسی A03 است. این هندست احتمالا به‌عنوان جانشین گلکسی A02 عرضه خواهد شد.

وبسایت FCC به گزینه‌های ارتباطی هندست اشاره می‌کند. متاسفانه در این فهرست به قابلیت اتصال به شبکه 5G اشاره نشده است. این موضوع بدان معناست که گلکسی A03 یک اسمارت‌فون 5G به‌شمار نخواهد رفت. بعلاوه فهرست FCC نشان می‌دهد که این هندست دارای شماره مدل SM-A032M خواهد بود. از سوی دیگر اطلاعات فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهند که گجت مذکور از شماره مدل SM-A032F استفاده خواهد کرد. به‌عبارت دیگر سامسونگ احتمالا چندین مدل مختلف از گلکسی A03 را تولید خواهد کرد.

سایر مشخصات احتمالی گلکسی A03

بر اساس محتوای فهرست گیک‌بنچ، گلکسی A03 از تراشه Unisoc SC9836A به‌همراه 2 گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد. مدل مجهز به رم 3 گیگابایتی نیز احتمالا در آینده معرفی خواهد شد. بعلاوه این هندست احتمالا مجهز به رابط کاربری One UI 3.1 Core مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 خواهد بود. متاسفانه جزئیات مربوط به نمایشگر و پیکره‌بندی دوربین کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. هر 2 فهرست فوق نخستین بار توسط وبسایت SamMobile کشف شدند.

ماه گذشته شرکت سامسونگ اسمارت‌فون دیگری موسوم به گلکسی A03s را در بازار هندوستان عرضه کرد. مدلی از این هندست مجهز به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمت‌گذاری خرده فروشی 11499 روپیه (تقریبا 155 دلار) عرضه شد. مدل مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی نیز با قیمت‌گذاری 12499 روپیه (حدودا 168 دلار) در بازار هندوستان قابل دسترس است. گلکسی A03 نیز احتمالا در بازه قیمتی مشابهی عرضه خواهد شد. با نزدیک شدن به موعد رونمایی رسمی از این هندست احتمالا شاهد افشای جزئیات بیش‌تری پیرامون آن خواهیم بود.

 

نوشته اسمارت‌فون گلکسی A03 سامسونگ در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.