اسنشیال خبر تولید دستگاه جدید خود را تایید کرد

دستگاه جدید اسنشیال

سخنگوی تولید محصولات اسنشیال در گفت‌وگو با XDA Developers، خبر مربوط به تولید دستگاه جدید شرکت را تایید کرده است. به گفته وی در حال حاضر این دستگاه در مراحل اولیه آزمایش قرار دارد. این خبر سه ماه پس از آن که اندی رابین، یکی از خالقین اندروید و مدیر اجرایی اسنشیال، صحبت از یک محصول جدید کرده بود، منتشر می‌شود.

هویت محصول جدید مشخص نیست، اما بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط XDA ظاهرا این دستگاه نسل دوم اسمارت‌فون‌های این شرکت نخواهد بود. به نظر می‌رسد با توجه به حالت چرخش 90/270 درجه این دستگاه، محصول جدید اسنشیال را باید یک تبلت بدانیم. این موضوع به تایید اسنشیال نرسیده است، اما اطلاعات دیگری نیز وجود دارند که موثق‌تر هستند. دیوایس جدید شرکت از پردازنده اسنپدراگون 730 و اندروید 10 بهره‌مند خواهد شد. گفته می‌شود تعداد کلی دوربین‌های دستگاه 5 عدد خواهد بود؛ سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX 586، سنسور 20 مگاپیکسلی سونی IMX 476، سنسور 16 مگاپیکسلی سونی IMX519، سنسور 13 مگاپیکسلی سونی IMX 258 و در نهایت سنسور 5 مگاپیکسلی سامسونگ S5K5E9 مجموعه‌ای قدرتمند از دوربین‌ها را برای این محصول جدید فراهم می‌کنند.

دستگاه جدید اسنشیال

اسنشیال رابطه صمیمانه‌ای با گوگل دارد، ولی طبق شنیده‌ها نسخه‌ای از اندروید را بر روی دستگاه خود امتحان می‌کند که هیچ کدام از سرویس و یا اپلیکیشن‌های گوگل را نخواهد داشت. البته هنوز مشخص نیست محصول نهایی فاقید این سرویس‌ها خواهد بود یا خیر. آخرین یافته XDA از دستگاه جدید اسنشیال مربوط به قابلیتی با نام Fingerprint Walkie-Talkie می‌شود که مشخص نیست چه کاربردی دارد. برخی عنوان کرده‌اند با استفاده از این قابلیت کاربر می‌تواند با فشار دادن حسگر اثر انگشت دیوایس با دستیار هوشمند صحبت کند. این که اسنشیال در محصول جدید خود از گوگل اسیستنت استفاده می‌کند یا دستیار هوشمند ویژه خود را خواهد داشت، نیز در حال حاضر مبهم است.

با توجه به این که این دیوایس در مراحل اولیه آزمایش قرار دارد، نباید حداقل تا چند ماه آینده منتظر آن باشیم. سه ماهه اول سال 2020 خوش‌بینانه‌ترین تاریخ برای رونمایی از این دستگاه خواهد بود.

نوشته اسنشیال خبر تولید دستگاه جدید خود را تایید کرد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.