اسپیس ایکس نخستین دسته از ماهوارههای استارلینک را از ساحل غربی آمریکا پرتاب کرد

دو ماه پس از آخرین پرتاب استارلینک، اسپیس ایکس دستهای جدید از ماهوارههای اینترنتی خود را از پایگاه نیروی فضایی وندنبرگ در ساحل غربی آمریکا به مدار زمین فرستاد.

دو ماه پس از آخرین پرتاب استارلینک، اسپیس ایکس دستهای جدید از ماهوارههای اینترنتی خود را از پایگاه نیروی فضایی وندنبرگ در ساحل غربی آمریکا به مدار زمین فرستاد.