اشتراک گذاری صفحات اینترنتی توسط دستیار صوتی گوگل

اشتراک گذاری صفحات اینترنتی توسط دستیار صوتی گوگل

کاربران گوگل پیکسل با چشمان تیزبین‌شان به قابلیت جالبی در دستیار صوتی گوگل پی بردند که توسط آن قادر خواهید بود مطالب و مقاله‌های موجود در صفحات اینترنتی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

کوری استوک که یکی از کاربران گوگل‌پلاس است ویدیویی در شبکه اجتماعی پست کرده که در این ویدیو از دستیار صوتی گوگل می‌خواهد تا یک صفحه اینترنتی را داخل گوگل‌پلاس به اشتراک بگذارد.

بعد از این درخواست، مطالب موجود در صفحه اینترنتی به طور کامل برای اشتراک گذاری در گوگل‌پلاس آماده می‌شوند. البته کاربر برای پست شدن مطلب باید حداقل دو بار نمایشگر را لمس می‌کرد اما با وجود این که کاربر برای انجام همین فرآیند به صورت معمولی باید مراحل بیشتری را طی کند، نمی‌توان ایرادی به آن گرفت.

این اشتراک‌گذاری توسط دستیار صوتی گوگل تنها با برنامه‌های گوگل‌ پلاس و توییتر عمل می‌کند و از برنامه‌های فیس‌بوک، جی‌میل، Hangouts و Allo فعلا پشتیبانی نمی‌شود. البته در آپدیت‌های بعدی که برای این دستیار صوتی منتشر خواهد شد، امکان افزوده شدن قابلیت‌های متعدد نیز وجود خواهد داشت.

آیا این را می‌دانستید دستیار صوتی گوگل یکی از باهوش‌ترین‌ها در این زمینه است؟ شما می‌توانید با پرسیدن سوال‌هایی که مرتبط هستند، بدون این که به تکرارشان نیاز داشته باشید، پاسخ درست این دستیار هوشمند را دریافت کنید.

نوشته اشتراک گذاری صفحات اینترنتی توسط دستیار صوتی گوگل اولین بار در پدیدار شد.