اضافه شدن تبلیغات در کیبورد برخی از محصولات اچ‌تی‌سی!

به‌تازگی برخی از کاربران اچ‌تی‌سی U11 و دیگر پرچم‌داران این کمپانی هم‌چون HTC 10 اعلام کرده‌اند که در کیبورد QWERTY آن‌ها تبلیغاتی پخش می‌شود. این تبلیغات مربوط به شرکت‌های شخص ثالث است که به‌نظر می‌رسد توسط پلتفرم گوگل AdSense پخش می‌شود. از آن‌جایی‌که طراحی و ساخت کیبورد اچ‌تی‌سی توسط شرکت TouchPal انجام گرفته، ممکن است اچ‌تی‌سی در پخش آن‌ها نقشی نداشته باشد.

به‌هرحال راه‌‌حلی که تاکنون این کمپانی برای کاربران در نظر گرفته است حذف به‌روزرسانی کیبورد TouchPal از مسیر Settings> Apps> All apps است. به این ترتیب مشخص می‌شود که آخرین به‌روزرسانی این کیبورد کدهای لازم برای پخش تبلیغات را در بر داشته است.

این شرکت در بیانیه رسمی خود اعلام کرده است:

با توجه به اینکه برخی از کاربران عنوان کرده‌اند که تبلیغاتی را در صفحه نمایش گوشی مشاهده می‌کنند، باید اعلام کرد که اچ‌تی‌سی چنین چیزی را در نظر نداشته و ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا در اسرع وقت ایرادات برطرف و تبلیغات حذف شود.

برخی از کاربران نیز محتوای تبلیغات را نامناسب دانسته‌اند، از این رو امیدواریم اچ‌تی‌سی هرچه زودتر این مشکلات را برطرف کرده و دیگر شاهد نمایش تبلیغات در کیبورد QWERTY نباشیم. پخش تبلیغات در نمایشگر نه تنها آزار دهنده است بلکه از فضای اشغال شده توسط آن می‌توان جهت بهبود صفحه کلید استفاده کرد.

اچ‌تی‌سی

نوشته اضافه شدن تبلیغات در کیبورد برخی از محصولات اچ‌تی‌سی! اولین بار در پدیدار شد.