اضافه شدن قابلیت فالو کردن هشتگ به اینستاگرام

شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت فالو کردن هشتگ ها می باشد. این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد تا بدون جست و جوی یک هشتگ خاص، پست های دارای آن هشتگ را همانند دیگر پست ها، در فید اینستاگرام مشاهده نمایند. به عنوان نمونه در صورت فالو کردن #کتاب تمام پست هایی که دارای این هشتگ هستند در فید اینستاگرام شما مشاهده خواهند شد بدون این که شما منتشر کننده ی این پست ها را فالو کرده باشید.

گویا آی تی – شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت فالو کردن هشتگ ها می باشد. این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد تا بدون جست و جوی یک هشتگ خاص، پست های دارای آن هشتگ را همانند دیگر پست ها، در فید اینستاگرام مشاهده نمایند. به عنوان نمونه در صورت فالو کردن #کتاب تمام پست هایی که دارای این هشتگ هستند در فید اینستاگرام شما مشاهده خواهند شد بدون این که شما منتشر کننده ی این پست ها را فالو کرده باشید.
هم اکنون تنها برخی از اکانت ها به این قابلیت دسترسی دارند و اجرای آن در مرحله ی آزمایش می باشد و هنوز به صورت رسمی در اختیار همه ی کاربران قرار نگرفته است. در صورت رضایت بخش بودن نتیجه ی اجرای آزمایشی این قابلیت، به زودی امکان فالو کردن هشتگ ها در اینستاگرام برای تمامی کاربران برقرار خواهد شد.