اضافه شدن مجموعه جدیدی از برچسب‌های AR به دوربین گوشی‌های گوگل پیکسل

گوشی‌های سری پیکسل که توسط گوگل تولید شده‌اند، از ویژگی‌های واقعیت افزوده (AR) برای استفاده از ایموجی‌های زنده در عکس‌ها و ویدیو‌های شما بهره‌مند هستند. استیکر‌های واقعیت افزوده که برای ارتباط با کاربر طراحی شده‌اند، استفاده از اپلیکیشن دوربین را برای اکثر افراد، به یک برنامه جذاب تبدیل می‌کنند. اگر شما از قابلیت‌هایی مثل Playmoji که در برنامه دوربین گوشی‌های پیکسل تعبیه شده، استفاده زیادی می‌کنید، خبرهای خوبی برای شما داریم.

اخیرا گوگل با اضافه‌کردن استیکرهای سری جدید فیلم Avengers به اپلیکیشن دوربین، شخصیت‌های جهان مارول را برای کاربران این گوشی‌های پیکسل به ارمغان آورده است.

اما امروز مجموعه‌ای از استیکرهای جدید نیز به گوشی‌های سری پیکسل راه پیدا کرده‌اند. این مجموعه جدید از استیکرهای AR که شامل شخصیت‌های انیمیشن جدید پوکمون با نام Pokemon: Detective Pikachu است، به دوربین اسمارتفون‌های پیکسل اضافه شده‌ و شخصیت‌های معروف Pokemon، Jigglypuff، Charizard، Pikachu و شخصیت آقای Mime، از شخصیت‌هایی هستند که به برچسب‌های AR گوشی‌های پیکسل اضافه شده‌اند.

برای دریافت این پکیج، برنامه دوربین را باز کرده و با انتخاب گزینه More و سپس Playground، آیکون استیکرها در پایین صفحه را لمس کنید و در آخر گزینه سبز‌رنگ Install را انتخاب کنید.

مجموعه برچسب‌های واقعیت افزوده علاوه‌بر گوشی‌های پیکسل، به سایر اسمارتفون‌ها نیز راه پیدا خواهند کرد. گوشی‌های LG G7 ThinQ و هندست‌های موتورولا، مانند Moto Z3 و Moto Z3 Play نیز از برچسب‌های AR پشتیبانی می‌کنند.

نوشته اضافه شدن مجموعه جدیدی از برچسب‌های AR به دوربین گوشی‌های گوگل پیکسل اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.