اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی S7 منتشر شد

 

شایعات بسیاری در رابطه با گلکسی S7، پرچم‌دار بعدی سامسونگ به گوش می‌رسد. طبق آخرین اخبار، احتمالا شاهد عرضه زودتر از موعد این گوشی با قابلیت‌‌های جدید خواهیم بود. در ادامه با آی‌تی‌رسان و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید!Samsung-Galaxy-S6-Edge-Plus-13-640x359براساس گزارشی که به نقل از منابع آگاه اعلام شده، سامسونگ در پرچم‌دار بعدی خود از درگاه USB Type-C، یک سنسور 20 مگاپیکسلی ISOCELL و بدنه‌ شیشه‌ای با آلیاژ منیزیم (این مورد بر افزایش زیبایی و استحکام دستگاه کمک می‌کند) بهره خواهد گرفت.

علاوه بر این، قرار است چند نسخه از گلکسی S7 تولید گردد که تراشه‌ اسنپدراگون 820 قلب تپنده برخی از آن‌ها بوده و برخی دیگر نیز از اگزینوس 8990 و 7422 استفاده می‌کنند. همچنین، S7 در دو سایز 5.2 و 5.7 اینچی روانه بازار خواهد شد که ممکن است در یکی از آن‌ها شاهد وضوح تصویر 4K یا لبه‌های خمیده نیز باشیم. استفاده از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ داخلی، دیگر ویژگی مهمی است که باز هم در پرچم‌دار سامسونگ می‌توانیم مشاهده کنیم.

این تمام ماجرا نیست و سامسونگ قصد دارد از یک مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ (DAC) در این محصول بهره بگیرد تا کیفیت و میزان صدای خروجی دستگاه افزایش یابد. نام این مبدل نیز ESS SABRE 9018AQ2M است که از بهترین تراشه‌های موبایل محسوب می‌شود و پیش از این در محصولات Meizu و Vivo نیز استفاده شده است. همچنین خبر خریدن احتمالی Tidal توسط سامسونگ که صدا را به شکل کمپرس نشده و با کیفیت بالا را تولید می‌کند، این موضوع را قوت می‌بخشد.

سامسونگ با این موضوع اصلا غربیه نیست؛ چراکه پیش از این نیز شاهد استفاده از مبدل‌های صدای Wolfson در محصولات این شرکت بوده‌ایم. در زیر می‌توانید خصوصیات چیپ SABRE 9018AQ2M را ببینید:o36y4unn

به نظر می‌رسد در پرچم‌دار بعدی سامسونگ علاوه بر طراحی زیبا، قدرت بالا و دوربین‌های قوی، قدرت خروجی صدای بالایی را نیز مشاهده خواهیم کرد که این امر به فروش بیشتر پرچم‌دار سامسونگ کمک می‌کند

نوشته اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی S7 منتشر شد اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.