اطلاعات جدیدی درباره مشخصات گوشی شیائومی Mi Mix 2 فاش شد

همان‌طور که می‌دانید فبلت پرچمدار کمپانی شیائومی قرار است در تاریخ 11 سپتامبر به صورت رسمی معرفی شود، اما هنوز جزییاتی درباره این گوشی منتشر نشده است. البته اخیرا شایعات و تصاویری فاش شده که مشخصات شیائومی Mi Mix 2 را قبل از رونمایی اعلام می‌کنند.

براساس این تصاویر جدید منتسب به Mi Mix 2، مشاهده می‌کنیم که این پرچمدار از پردازنده اسنپدراگون 836 و سیستم‌عامل اندروید 8 (اوریو) بهره می‌برد. در حالی‌که در گزارشات قبلی استفاده از اندروید نوقا در این گوشی هوشمند بیان شده بود.

می میکس 2

با توجه به این‌که کمتر از 10 روز به پرده‌برداری از جدیدترین دستاورد چینی‌ها زمان باقیست، شک و تردیدهایی درباره مجهز شده این دستگاه به اندروید اوریو و تراشه اسنپدراگون 836 وجود دارد، چراکه کمپانی کوالکام هنوز به‌صورت رسمی این چیپست را روانه بازار نکرده است.

Mi Mix 2

به هرحال طبق تصاویر منتشر شده، شیائومی برای Mi Mix 2 نمایشگری بدون حاشیه و 6.2 اینچی را با رزولوشن 2960 در 1440 درنظر گرفته و انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند نیز از طریق یک باتری حجیم با ظرفیت 4400 میلی‌آمپری تامین خواهد شد.

از دیگر مشخصات ذکر شده هم می‌توان به بهره‌گیری از یک سنسور دوربین 20 مگاپیکسلی اشاره کرد. باید گفت که شایعات قبلی در این مورد نیز استفاده از دوربین دوگانه در پنل پشتی این دستگاه را تایید کرده بودند.

نوشته اطلاعات جدیدی درباره مشخصات گوشی شیائومی Mi Mix 2 فاش شد اولین بار در پدیدار شد.