اطلاعات ساعت سامسونگ گلکسی واچ ۳ در صفحه پشتیبانی سایت سامسونگ قرار گرفت

سامسونگ گلکسی واچ 3

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 3 با دو شماره مدل مختلف در صفحه پشتیبانی وب‌سایت اروگوئه سامسونگ رویت شده است. یک شماره مدل برای نسخه 41 میلی‌متری و شماره مدل دوم متعلق به نسخه 45 میلی‌متری ساعت جدید سامسونگ بوده که یک هردو مدل دارای استیل ضد زنگ هستند. با این حال، هر دو مدل یکبار بدون اشاره به جنس بدنه و یکبار با ذکر جنس بدنه در این صفحه قرار گرفته‌اند.

در این وب‌سایت، ساعت گلکسی واچ 3 سامسونگ با شماره مدل‌های SM-R840 و SM-R850 شناخته می‌شود و این در حالیست که در صفحات پشتیبانی شماره مدل SM-R845 نیز رویت شده بود. عدد 5 در انتهای شماره مدل به نسخه LTE و عدد 0 به نسخه دارای اتصال محلی (وای‌فای) اشاره می‌کند.

دو مورد دیگر با شماره مدل‌های R840X و R850X هم وجود دارد. البته، حرف X برای مدل‌های آزمایشی به کار می‌رود که این مدل‌ها به طور معمول در بازار عرضه نمی‌شوند. اگرچه، فروشگاه اینترنتی والمارت هم‌اکنون نسل اول گلکسی واچ را با شماره مدل SM-R810X به فروش می‌رساند. به نظر می‌رسد که این فروشگاه با توجه به عدم نیاز خود قصد دارد مدل‌های آزمایشی قدیمی را بفروشد.

براساس اطلاعات و شایعات قبلی، نسل سوم ساعت گلکسی واچ در دو نسخه 41 و 45 میلی‌متری به بازار عرضه خواهد شد. این ساعت دارای بند چرمی و فلزی بوده و در چند گزینه رنگی، از جمله Mystic Bronze معرفی می‌شود.

گلکسی واچ 3 تاییدیه‌های IP و استاندارد نظامی MIL-STD را هم دریافت کرده است. به علاوه، تاییدیه ATM5 (مقاومت در برابر آب) و بهره‌گیری از محافظ صفحه‌نمایش Gorilla Glass DX از سایر ویژگی‌های این ساعت هوشمند به شمار می‌روند. مدل 45 میلی‌متری دارای نمایشگر 1.4 اینچ است و مدل کوچکتر از نمایشگر 1.2 اینچی استفاده می‌کند. در بخش نرم‌افزاری ساعت، نسخه 5.5 سیستم‌عامل تایزن سامسونگ حضور دارد. اضافه‌بر این، انتظار می‌رود که این ساعت دارای یک گیرنده GPS و یک سنسور ECG (تشخیص ضربان قلب) باشد.

طبق گفته‌های Evleaks، افشاگر معروف، قیمت ساعت جدید سامسونگ بین 400 تا 600 دلار خواهد بود. صحبت‌هایی هم درباره نسخه تیتانیومی این ساعت وجود دارد که انتظار می‌رود قیمت آن بسیار بالاتر از مدل‌های معمولی باشد.

ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 به طور رسمی در رویداد Unpacked سامسونگ که در تاریخ 5 اوت (15 مرداد) برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. در کنار این ساعت، تلفن‌های پرچمدار سری گلکسی نوت 20 و اسمارت‌فون تاشو گلکسی Z فولد 2 رونمایی خواهند شد. تلفن تاشو گلکسی Z فلیپ 5G هم روز گذشته معرفی شده بود.

نوشته اطلاعات ساعت سامسونگ گلکسی واچ 3 در صفحه پشتیبانی سایت سامسونگ قرار گرفت اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.