اعتصاب اعتراضی در بین رانندگان اسنپ و پیکهای موتوری اسنپفود

از انتهای هفته گذشته پیکهای موتوری اسنپفود به بهانهی دستمزد پایین و نداشتن امنیت شغلی دست به اعتصاب زدهاند و حالا ظاهراً رانندگان اسنپ نیز بهدنبال اقدام مشابه هستند.

از انتهای هفته گذشته پیکهای موتوری اسنپفود به بهانهی دستمزد پایین و نداشتن امنیت شغلی دست به اعتصاب زدهاند و حالا ظاهراً رانندگان اسنپ نیز بهدنبال اقدام مشابه هستند.