اعلام قیمت هواوی P40 Pro پلاس + مشخصات فنی و امکانات

اعلام قیمت هواوی P40 Pro پلاس + مشخصات فنی و امکانات

پیش‌فروش تلفن همراه هوشمند هواوی P40 Pro+ با دوربین فوق‌العاده قوی و به قیمت ۱۵۰۰ دلار در بازار اروپای غربی آغاز شده است. قیمت هواوی p40 pro پلاس در ایران حدود ۳۰ میلیون تومان خواهد بود . در ادامه توجه شما را به مشخصات فنی و امکانات گوشی huawei p40 pro پلاس جلب می نمائیم.

 

قیمت روز گوشی های هوآوی

 

اعلام قیمت هواوی P40 Pro پلاس + مشخصات فنی و امکانات

اعلام قیمت هواوی P40 Pro پلاس + مشخصات فنی و امکانات

تلفن همراه هوشمند جدید هواوی P40 Pro+ با شعار «حرفه‌ای‌ترین سیستم دوربین تلفن همراه هوشمند» هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است و در تاریخ ۲۵ ژوئن به بازار اروپای غربی وارد خواهد شد.

نقطه عطف فروش این تلفن همراه هوشمند دوربین آن و نیز قابلیت زوم ۱۰۰ برابری‌اش است که موجب می‌شود با تلفن‌های همراه هوشمندی نظیر گلکسی اس ۲۰ اولترا رقابت کند. البته P40 Pro+ مانند سایر تلفن‌های همراه هواوی به دلیل تحریم‌های آمریکا به نرم‌افزارهای گوگل دسترسی ندارد اما دوربین قدرتمند آن ممکن است بتواند این نقص را جبران کند.

برخورداری از دوربین لیکا Ultra Vision یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های این همراه هوشمند است و مشخصات سخت‌افزاری دیگر نظیر حس‌گر ۱/۱٫۲۸ اینچی که پیکسل‌ها را در اندازه ۲٫۴۴ میکرومتر گردآوری می‌کند، حس‌گر دوربین اصلی که از فوکوس خودکار Full Pixel Octa PD پشتیبانی می‌کند و در نهایت آرایه فیلتر رنگ RYYB که وضوح تصویر را در شرایط مختلف نوری تضمین می‌کند از مشخصات مهم این تلفن همراه هوشمند هستند.

اعلام قیمت هواوی P40 Pro پلاس + مشخصات فنی و امکانات
این همراه هوشمند با برخورداری از دو دوربین تلفوتو برای زوم نوری ۳ و ۱۰ برابری، قابلیت زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری و تثبیت تصویر هوش مصنوعی مدعی ارائه بهترین تثبیت کننده تصویر موجود در دستگاه‌های سری P هواوی است. همچنین دوربین ۳۲ مگاپیکسلی این تلفن همراه با فوکوس خودکار و دوربین عمق IR برای تولید عکس‌های سلفی بی‌نقص تلاش می‌کنند.

علاوه بر این هواوی قابلیت‌های ضبط ویدیو ویژه‌ای به نام ۴۰MP Ultra-Wide Cine Camera را ثبت ویدیو با کیفیت در شرایط نور کم ارائه کرده است. این می‌تواند به ضبط محتوای HDR، ویدیوهای Ultra Slow Motion و ویدیوهای با گذشت زمان ۴K بپردازد. همچنین قابلیت Directional Audio Zoom موجب می‌شود که بتوان روی یک منبع صدا زوم کرد و صدای آن را تقویت کرد.

این تلفن همراه هوشمند از صفحه‌نمایش ۶٫۵۸ اینچی با رزولوشن ۲,۶۴۰ x 1,200 برخوردار است. از دیگر قابلیت‌های این همراه هوشمند می‌توان به شارژ بی‌سیم ۴۰ واتی، اتصال ۵G و سیستم‌عامل EMUI 10.1 اشاره کرد. اصلی‌ترین نقطه‌ضعف این تلفن همراه هوشمند نداشتن سرویس گوگل است. و قیمت در نظیر گرفته شده برای آن ۱۵۰۰ دلار است.

نوشته اعلام قیمت هواوی P40 Pro پلاس + مشخصات فنی و امکانات اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.