افزایش سهم بازار مهم‌ترین هدف پرداخت الکترونیک سداد

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در اولین جلسه هم‌اندیشی با مدیران و معاونان این شرکت، افزایش سهم بازار سداد تا ۲۵ درصد را از مهم‌ترین اهداف این شرکت اعلام کرد.
 
به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، محمدعلی محمودزاده، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در جلسه هم‌اندیشی با مدیران و معاونان این شرکت که امروز (اول مردادماه) در دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد، با اشاره به ادامه رویه قبلی شرکت در جهت دستیابی به اهدافشان، یکی از آفت‌های مدیریت کشور را قناعت و بسنده کردن به شیب ملایم پیشرفت دانست و گفت: «باید برای پیشرفت و دست‌یابی به اهداف با یک جهش بزرگ و روبه جلو گام برداریم و بتوانیم در این زمینه منشا اثر باشیم.»
 
او ادامه داد: «بانک ملی سهم بزرگی در بازار کشور دارد و ما نیز به عنوان بازوی پرداختی این بانک باید تمام تلاش و سعی‌مان کسب سهم بیشتری از بازار باشد.»
 
او ورود سهام شرکت به بورس را یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های پیش رو شرکت سداد اعلام کرد و گفت: «به طور حتم واگذاری بخشی از سهام شرکت به کارکنان به منظور ایجاد حس مالکیت آنان نسبت به مجموعه سداد و بالابردن تعهد کاری می‌تواند منشا اثر بسیار خوبی باشد.»
 
محمودزاده حرکت در یک مسیر منطقی و متعارف را ضرورت ادامه راه دانست و تاکید کرد: «در این مسیر افزایش سهم تا ۲۵ درصد از سهم بازار مهم‌ترین هدف ما در آینده‌ نزدیک است. چرا که ظرفیت بانک ملی و شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات آن بسیار بالا است و با هم راستا کردن این ظرفیت‌ها می‌توانیم به هدف مهم خود در بازار دست یابیم.»
 
مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد همچنین در خصوص رفع مشکلات احتمالی موجود در شرکت، گفت: «در صورت وجود مشکلات باید نگاهمان به سطوح مدیریتی باشد و با برگزاری جلسات هم‌اندیشی، اهداف، ایده‌ها و چالش‌ها را طرح و اصلاح آنها را به منظور پیشرفت و پیشبرد اهداف به کار بگیریم.»
 
محمودزاده در ادامه افزود: «قطعا تلاش خواهیم کرد تا به تمامی کارکنان نشان دهیم که نظرها، پیشنهادها و عملکرد فرد به فرد آنها می‌تواند اثرگذاری بسیاری بر روند پیشرفت شرکت داشته باشد، خصوصا در سطوح پشتیبانی که بی‌شک با یاری و تعهد در کنار یکدیگر به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.»