افزایش همکاری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با دانشگاه

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:به تدریج میزان همکاری اساتید و دانشجویان با پژوهشگاه را بیشتر می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر شاهد به ثمر رسیدن تحقیقات باشیم.
 
 
وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به همکاری این پژوهشگاه با نهادهای علمی و دانشگاهی گفت: این پژوهشگاه پیش از این نیز برای ارتقاء تحقیقات خود از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی استفاده می‌کرده است. حضور اساتید و دانشجویان در پروژه‌های علمی پژوهشگاه از پیش نیز وجود داشته و ما قصد داریم تا میزان این همکاری‌ها را بیشتر کنیم.
 
وی افزود: اگر چه دانشجویان کمتر به طور مستقیم با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط هستند اما به واسطه اساتیدشان توانسته‌اند در بسیاری از پروژه‌های مهم فعالیت تحقیقاتی داشته باشند.
 
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه بیان کرد: بالاترین همکاری با پژوهشگاه را اساتید دانشگاهی داشتند که بیشتر از فعالان حوزه علمی در بخش صنعت بوده است.
 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: به تدریج این میزان همکاری اساتید و دانشجویان با پژوهشگاه را بیشتر می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر شاهد به ثمر رسیدن تحقیقات باشیم و هم شاهد ارتباط مؤثر دانشگاه با پژوهشگاه باشیم.
 
لازم به ذکر است، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور انجام رساندن پروژه‌های تحقیقاتی در پژوهشکده‌های مختلف خود از حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه‌هایی نظیر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه تهران و دانشگاه شریف استفاده کرده است.